۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۴۱
کد خبر: 82537591
T T
۰ نفر
معاون استاندار يزد:مردم بامشاركت بالا درانتخابات به دعوت رهبر انقلاب لبيك گفتند

يزد - ايرنا - معاون هماهنگي وامور اقتصادي استانداري يزد و نماينده ستاد انتخابات استان گفت: مردم با اتحاد وهمدلي و مشاركت بالا درانتخابات به دعوت مقام معظم رهبري لبيك گفتند.

سيدعلي عزالديني شامگاه جمعه در حاشيه بازديد از تعدادي از شعبه هاي انتخابيه شهرستان ابركوه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بابيان اينكه برنده واقعي اين انتخابات مردم هستند، اظهاركرد: استقبال مردم در انتخابات با توجه به توصيه موكد مقام معظم رهبري چشمگير بوده و اين نشان مي دهد مردم با مشاركت و اين حضور حداكثري توطئه هاي بدخواهان و دشمنان را نقش برآب كردند.
عزالديني با قدرداني از حضور گسترده مردم در انتخابات تصريح كرد: مردم هميشه در صحنه هاي انقلاب حماسه آفريدند و اين نشان اقتدار ملت ايران است.
در ديدار معاون استاندار يزد از تعدادي از حوزه هاي اخذ راي، فرماندار ابركوه و جمعي از مسئولان شهرستان ابركوه حضور داشتند.
413 حوزه انتخابيه شامل 12 حوزه شهري و 392 حوزه روستايي براي انتخابات در استان يزد مهيا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرايي، نظارت، بازرسين، نيروهاي امنيتي، ستادي و خدماتي براي برگزاري مطلوب انتخابات همكاري مي كنند.
همچنين 876 شعبه براي انتخابات رياست جمهوري و 836 شعبه براي انتخابات شوراها دراستان يزد داير شده است.
استان يزد يك ميليون 138 هزار نفر جمعيت دارد.
7540/ 6014/ خبرنگار: كارگر ابرقوئي ** انتشار: كاظم شاملو*