۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۰۲
کد خبر: 82537138
T T
۰ نفر
كمبود تعرفه در شعبه هاي اخذ راي شهرستان خرمدره برطرف شد

زنجان - ايرنا - معاون فرماندار خرمدره گفت: طي گزارش هاي اعلام شده چند شعبه اخذ راي، در اين شهرستان با كمبود تعرفه مواجه شدند كه بلافاصله نسبت به تامين آن اقدام شد.

شاهپور رضا كاظمي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تا كنون مشاركت مردم شهرستان خرمدره بسيار گسترده گزارش بوده است و با بازگشت كشاورزان اين منطقه از زمين هاي زراعي خود، پيش بيني مي شود اين تعداد به مراتب افزايش يابد.
وي، يادآوري كرد: مي توان گفت، حضور و مشاركت مردم اين شهرستان در شعبه هاي اخذ راي ثابت و سيار بي سابقه بوده و با توجه به تمديد مهلت اخذ راي انتظار مي رود ركوردي بي نظير به ثبت برسد.
كاظمي افزود: تا كنون، 21 هزار برگ تعرفه راي در شعبه هاي اخذ راي اين شهرستان مصرف شده است و اين آمادگي وجود دارد، در صورت كمبود تعرفه نسبت به تامين آن مبادرت شود.
وي بيان كرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات كشور زمان راي گيري انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري تا ساعت 20 و زمان راي گيري انتخابات پنجمين دوره شوراهاي شهر و روستا تا ساعت 19 تمديد شده است و از شهروندان خرمدره اي تقاضا مي شود در مهلت ياد شده به شعبه ها مراجعه كنند.
معاون فرماندار خرمدره خاطر نشان كرد: تا كنون، انتخابات 29 ارديبهشت اين شهرستان در فضايي آرام و در صفوف بهم پيوسته راي دهندگان در شعبه هاي تعيين شده برگزار شده است.
به گزارش ايرنا، از مجموع 65 هزار و 166 نفر جمعيت اين شهرستان حدود 50 هزار نفر واجد شرايط راي دادن در انتخابات 29 ارديبهشت جاري هستند.
طبق برنامه ريزي ها، 48 شعبه شامل 33 شعبه ثابت شهري و 12 شعبه ثابت روستايي و 3 شعبه نيز به صورت سيار شهري و روستايي در سطح اين شهرستان آراي شركت كنندگان در انتخابات 29 ارديبهشت را جمع آوري مي كنند.
شهرستان خرمدره با 407 كيلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت كل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعيت كل استان زنجان را تشكيل مي دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامي *** انتشار دهنده: رويا رفيعي