۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۱۷
کد خبر: 82534373
T T
۰ نفر
فاطمه هاشمي: انتخاب رئيس جمهوري شايسته، باعث آباداني كشور مي شود

سمنان- ايرنا - فرزند آيت الله علي اكبر هاشمي رفسنجاني با تاكيد بر حضور همه اقشار در انتخابات 29 ارديبهشت گفت : انتخاب رييس جمهوري شايسته، به توسعه و پيشرفت و آباداني كشور منجر مي شود.

به گزارش ايرنا، فاطمه هاشمي رفسنجاني چهارشنبه شب در ستاد تبليغاتي حسن روحاني در سمنان افزود: آرزوي بزرگ پدرم اين بود كه مردم ايران با انتخاب درست، رييس جمهوري را برگزينند كه ايران را به رشد و توسعه و پيشرفت برساند و به طور قطع روحاني از جمله افرادي است كه ايران را در مسير رشد و پيشرفت قرار مي دهد.
وي ادامه داد: پدرم گفت مطمئن هستم روحاني اگر حمايت مردم را داشته باشد، در دوره بعدي نيز گام هاي بزرگتري را برمي دارد.
وي با طرح اين سئوال كه چرا بايد به روحاني راي بدهيم؟ گفت: اگر به تاريخ انقلاب نگاه كنيم هميشه افرادي تندرو و افراطي و ديكتاتوروجود داشته و افرادي هم به راي و نظر مردم احترام گذاشته و اعتدال داشتند و دكتر روحاني با مشي اعتدالي خود ، كشور را نجات خواهد داد.
فاطمه هاشمي تصريح كرد: ما تجربه نااهلان را در دولت نهم و دهم داشتيم كه چه بر سر كشور ايران آوردند؛ امروز از اختلاس، دزدي و رانت خواري مي گويند كه در دولت نهم و دهم اين اتفاقات افتاد و بايد هوشيار باشيم.
وي با بيان اينكه روحاني نشان داد به دنبال خدمت به مردم و كشور است، گفت: روحاني در بدترين شرايط ظاهر شد و هيچگاه اتفاقات گذشته را مطرح نمي كند، هاشمي پدر من نيز دروغ ها و تهمت ها را به جان خريد و فرزندانش را در زندان ديد و سكوت كرد.
وي ادامه داد: اجازه نخواهيم داد سال 84 دوباره تكرار شود و مسئوليت كشور به دست كساني بيفتد كه جاهل، نادان و خيانتكار هستند، براي مردم مشكل درست كردند و آبروي ايران را در عرصه بين المللي بردند.
وي تصريح كرد: امروز شاهد حضور جوانان در صحنه هستيم و مي دانند كه روحاني دين و راه واقعي انقلاب را به آنان نشان داده است و با شور در صحنه حضور يافته است.
فرزند هاشمي رفسنجاني ادامه داد: در برابر فرزندان و دين خود مديون هستيم و بايد به وظيفه ديني و انساني خود عمل كنيم و نگذاريم جامعه را به 2 دسته تقسيم كنند، اينها به دنبال تفرقه در جامعه هستند و بايد مراقبت كنيم.
دختر آيت الله هاشمي رفسنجاني تاكيد كرد: ما وظيفه داريم كه آراي خاموش را بيدار‌ و به صحنه انتخابات بياوريم.
6026/7344 /7470
خبرنگار: اميرحسين كاشي منش/عليرضا عربي ** انتشار دهنده: جانعلي فتحي