۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۰:۵۵
کد خبر: 82534361
T T
۰ نفر
دولت يازدهم منادي صلح و دوستي در جهان بوده است

نوشهر - ايرنا - رئيس سازمان بهزيستي با اشاره به موفقيت هاي دولت تدبير و اميد گفت : دولت يازدهم منادي صلح ودوستي در جهان بوده و با اين شيوه توانست موفقيت هاي زياد در داخلي و مجامع بين المللي بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، انوشيروان محسني عصر چهارشنبه در همايش طرفداران روحاني در نوشهر افزود :
دكتر روحاني از يك سو منادي صلح و دوستي بود و از سوي ديگر با سياست گذاري همراه با تعامل و اقتدار با كشورهاي دنيا توانسته از آتش افروزي ها جلوگيري كند.
وي گفت:با اينكه كشورهاي استكباري به دنبال ماجراجويي ، آتش افروزي، ايجاد بحران و تنش با كشورهاي دنيا بودند ولي سياست هاي دولت يازدهم همه اينها را خنثي كرد.
رئيس سازمان بهزيستي به عملكردهاي دولت نهم و دهم اشاره كرد و گفت : بنزين از پتروشيمي كه براي سلامتي مضر بود توليد و محصولات چين ، هند و پاكستان بر سر سفره هاي مردم آورده شد.
محسني اظهار داشت : در دولت دهم 11 ميليون نفر فاقد بيمه بودند كه در دولت يازدهم زير چتر بيمه سلامت رفتند و تمام داروهاي بيماران صعب العلاج در تعهد بيمه سلامت قرار گرفت.
وي اضافه كرد : در دولت يازدهم به خودكفايي و صادرات گندم دست يافتيم و هواپيماهاي مدرن به صورت فاينانس خريداري و وارد كشور شد.
رئيس سازمان بهزيستي افزود : مستمري مددجويان كميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي كه در دولت نهم و دهم براي خانوار يك نفره 53 هزار تومان بود به 150 هزار تومان، 2 نفره از 60 هزار تومان به 250 هزار تومان ، سه نفره از 82 هزار تومان به 325 هزار تومان ، چهار نفره از 92 هزار تومان به 418 هزار تومان و پنج نفر به بالا از 100 هزار تومان به 465 هزارتومان در دولت يازدهم افزايش يافت.
وي افزود : ميزان اشتعالزايي در دولت نهم و دهم صفر بود ، اما در دولت يازدهم به 650 هزار شغل در سال رسيد.
رئيس سازمان بهزيستي كشور گفت : امروز ، روز انديشيدن است تا از تفكري كه سختي و گرفتاري براي مردم به وجود آورد دوري كنيم.
وي بيان كرد : تفكري كه اجازه برگزاري يك كنسرت را در مشهد نمي دهد مي خواهد رئيس جمهوري دشته باشد.
محسني ادامه داد: در مقابل روحاني به دنبال دادن آزادي به مردم در چهار چوب قانون، برابري و از بين بردن شكافهاي طبقاتي و ايجاد همدلي و وحدت است.
محسني گفت : امروز ، روز مبارزه با رفتارهاي خشونت آميز و دروغگويي است.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا 29 ارديبهشت برگزار مي شود.
خبرنگار: سيدمحمد اكبرموسوي ** تنظيم : مهدي ابراهيم پور ** انتشار دهنده :غلامرضا مالك زاده
/1602/1295/1654 / 1876