۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۴
کد خبر: 82522737
T T
۰ نفر
استاد دانشگاه :نامزدهاي انتخاباتي اعتماد  مردم به تبليغات را خدشه دار نكنند

ساري - ايرنا - عضو هيات علمي دانشگاه پيام نور مازندران تبليغات را راهي براي معرفي و شناساندن نامزدها به مردم و تاثير گذار بر روند انتخاب آنان دانست و گفت : اين كانال انتخاب مردم نبايد با برخي وعده هاي غير قابل اجرا و بي اساس خدشه دار شود .

افشين موسوي چلك روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري افزود : در بحبوبه تبليغات ، مردم به شعارهاي نامزدها توجه مي كنند و يكي از مسائلي كه در انتخاب خود لحاظ مي كنند گاهي همين شعارهاست .
وي ادامه داد : اينكه وعده و شعاري در زمان تبليغات اعلام شود و پس از انتخاب ، قابليت اجرا نداشته باشد ، سبب سرخوردگي مردم مي شود و راي دهندگان نتيجه گيري خواهند كرد كه دستيابي به مطالباتي دارند ، غيرممكن است.
اين استاد رشته علم اطلاعات و دانش شناسي دانشگاههاي مازندران گفت : نبايد اعتماد مردم به تبليغات با وعده هايي كه در توان برنامه و بودجه كشور نيست ضربه وارد شود .
وي با خطاب قرار دادن نامزدهاي انتخاباتي ، از آنان خواست تا شعارهاي انتخاباتي با برنامه و قابل اجرا را مطرح بكنند و افزود : تا پس از انتخاب براي اجراي اين وعده ها مشكلي پيش نيايد و مردم را هميشه دركنار خود داشته باشند .
موسوي چلك از حضور مردم در انتخابات به عنوان يكي از عرصه هاي موثر و پشتوانه ساز براي نظام نام برد و ادامه داد : حضور پرشور مردم در انتخابات همواره باعث قدرت و عظمت نظام در جهان شده است .
وي با تاكيد بر اينكه مردم بايد از حق راي خود كه همان حق انتخاب سرنوشت و آينده اشان است استفاده كنند ، گفت : حتي نوجواناني كه به دليل شرايط سني نمي توانند در انتخابات شركت كنند با حضورشان در اين عرصه موجبات شور و شوق انتخاباتي را در كشور رقم مي زنند .
جمعيت مازندران حدود سه ميليون و 300 هزار نفر است كه 2 ميليون و 242 هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
هم اكنون هفت هزار و 735 نفر در مازندران عضو شوراي اسلامي شهر و روستا هستند.
انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا به طور همزمان 29 ارديبهشت ماه امسال برگزار مي شود .
خبرنگار : فاطمه قنبري قاديكلايي ** تنظيم كننده : حسن فلاحتي ** انتشار دهنده :
2096/1654