۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹
کد خبر: 82522723
T T
۰ نفر

رفع آسیب های اجتماعی نیازمند سازوكار مناسب است

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹
کد خبر: 82522723
رفع آسیب های اجتماعی نیازمند سازوكار مناسب است

كرج - ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی گفت: رفع آسیب های اجتماعی نیازمند سازوكار مناسب است.

به گزارش ایرنا، فیروز صادق روز سه شنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره كاهش آسیب های اجتماعی افزود: برای رفع آسیب های اجتماعی راهكارهای مناسب باید در نظر گرفته شود.
وی گفت : دستگاه های اجرایی باید زمینه های شناسایی حقوق شهروندی را در دستگاه های اجرایی فراهم كرده و با متخلفان برخورد شایسته كنند تا این حقوق در بطن و لایه های مختلف جامعه نهادینه شود.
وی با بیان اینكه ستاد صیانت از حقوق شهروندان با رویكرد ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تشكیل شده است گفت:رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب از اصلی ترین دستوركارهای مجموعه فرمانداری در ستاد صیانت محسوب می شود.
سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ عنوان كرد:به روسای ادارات نیز اعلام كرده ایم كه تمامی ارگان ها و نهادهای فعال شهرستانی موظف شوند تا بر حسبِ وظایف خود، پاسخگوی مردم باشند و در صورت قصور و كم كاری، با اعمال برخوردهای لازم نسبت به رفع نواقص اقدام خواهد شد.
صادق اظهار داشت : مردم بهترین داور هستند و ستاد صیانت موضوع مهمی است و رعایت حقوق ارباب رجوع ، رعایت حجاب وپوشش منظم وآراستگی ظاهری از جمله اهداف ستاد صیانت است كه باید به صورت منشور اخلاقی در ادارات شهرستان ساری و جاری شود.
وی از اجرایی شدن برنامه بازدید های سرزده این ستاد برای رسیدگی به حقوق شهروندان در سطح شهرستان خبرداد.
6155/1535خبرنگار: حكیمه كشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور