۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۷
کد خبر: 82518375
T T
۰ نفر

پولیتیكو: هیلاری كلینتون گروه ضد ترامپ تشكیل می دهد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۷
کد خبر: 82518375
پولیتیكو: هیلاری كلینتون گروه ضد ترامپ تشكیل می دهد

تهران - ایرنا - تارنمای آمریكایی پولیتیكو خبر داد: هیلاری كلینتون در حال تشكیل گروهی برای مقابله با برنامه های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا است.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری پولیتیكو در خبری اختصاصی نوشت كه وزیر امور خارجه پیشین دولت نخست باراك اوباما و نامزد شكست خورده انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریكا سرگرم تشكیل گروهی سیاسی برای تامین مالی سازمان هایی است كه قصد مقاومت در برابر برنامه های ترامپ را دارند. هیلاری كلینتون در هفته های اخیر در شهرهای واشنگتن، نیویورك و چاپاكوآ با افراد و گروههای مختلف دیدار كرده تا حمایت مالی آنان را جلب كند.
كلینتون قصد دارد گروه مورد نظر خود را با الهام از شعار انتخاباتی خود (با هم قویتر) «با هم به پیش» بنامد و هیأت مدیره ای برای آن استخدام كند.
پولیتیكو نوشت كه این گروه این هفته تاسیس می شود ولی سخنگوی كلینتون هنوز در مورد این اخبار واكنشی نشان نداده است.
در همین حال «جودیث مك هیل» (Judith McHale) قائم مقام كلینتون در دوران وزارت به همراه «هوارد دین» كه خود نیز نامزد شكست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریكا بوده و سابقه ریاست بر كمیته ملی دمكرات ها را دارد در زمینه جذب گروههای حامی كمك می كنند.
كلینتون روز پنج شنبه نیز در برنامه جهانی «زنان برای زنان» كه در نیویورك برگزار شد، حضور یافت و در مصاحبه با كریستین امانپور خبرنگار سی ان ان بارها تاكید كرد كه دلیل اصلی شكست او از ترامپ دخالت روسها و جیمز كومی رئیس اف بی آی در انتخابات بود.
اروپام**3092**مترجم: سیّد منصور جاوید **انتشار: زهرا هژبری
برای اطلاع از آخرین اخبار جهان در كانال ایرنا بین الملل، به لینك زیر مراجعه كنید:
IRNAInternational@
https://telegram.me/joinchat/DSEp_0AtzWwBxLcJd5MPj