۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸
کد خبر: 82518138
T T
۰ نفر
براي كسب مدال در مسابقات همبستگي كشورهاي اسلامي بسيار خوشبينم

كرمانشاه- ايرنا- ملي پوش كرمانشاهي وزن 68+ كيلوگرم كاراته بانوان ايران گفت: با توجه به آمادگي خوبي كه دارم بسيار خوشبينم بتوانم در رقابت هاي همبستگي كشورهاي اسلامي مدال كسب كنم.

محدثه آقايي روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: خوشبختانه از آمادگي خوبي برخوردارم و تمام تلاشم را به كار مي بندم كه نماينده شايسته اي براي كاراته ايران باشم.
وي افزود: چندماهي است كه به صورت مرتب تمرينات خود را در اردو و زيرنظر مربيان دنبال مي كنم و به سطح قابل قبولي از آمادگي هم رسيده ام.
آقايي يادآوري كرد: با توجه به اينكه حدود يك ماه قبل نيز در مسابقات كاراته وان شركت كردم، استرس حضور در رقابت هاي همبستگي كشورهاي اسلامي را ندارم و مي توانم با خيالي آسوده در اين رقابت ها شركت كنم.
ملي پوش كرمانشاهي تيم كاراته بانوان ايران از كاراته كاهاي مصر، الجزاير و مراكش به عنوان حريفان اصلي خود در بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي ياد كرد، گفت: هرچند نبايد هيچ حريفي را دست كم گرفت.
وي همچنين با اشاره به حضور خود در مسابقات كاراته وان دوبي در فروردين امسال، گفت: اكثر كاراته كاهاي مطرح جهان با من هم گروه بودند و كار بسيار سختي پيش رو داشتم.
آقايي افزود: در دور اول بازيها به مصاف حريف ايتاليايي كه عناوين قهرماني و نايب قهرمان جهان و قهرماني اروپا را دارد رفتم و يك بر صفر پيروز شدم اما در ديدار دوم برابر حريف ژاپني كه عنوان قهرماني جهان و دو مقام سومي مسابقات جهاني را در كارنامه داشت به خاطر بي عدالتي داوران بازنده شدم.
وي در پايان با بيان اينكه از عملكرد خود در مسابقات كاراته وان با وجود عدم كسب مدال راضي است، گفت: اميدوارم اين عملكرد در مسابقات همبستگي كشورهاي اسلامي بهتر شده و با كسب مدال همراه باشد.
گزارش رويدادهاي خبري به همراه گزارش تصويري آن ها و اخبار متنوع ديگر، هر روز بر روي سايت ايرنا استان كرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي