۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۴۸
کد خبر: 82514059
T T
۰ نفر
2500 نفر از واجدان شرايط راي دادن در آران و بيدگل راي اولي هستند

آران و بيدگل - كاشان - ايرنا - فرماندار آران و بيدگل گفت: در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از جمعيت 103 هزار نفري شهرستان بيش از 70 هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند كه از اين تعداد 2 هزار و 500 نفر راي اولي هستند.

به گزارش ايرنا، ابوالفضل معيني نژاد عصر روز سه‌ شنبه در اولين جلسه توجيهي كاربران رايانه شعبه هاي اخذ راي آران و بيدگل در سالن اجتماعات فرمانداري افزود: براي انتخابات امسال 72 شعبه اخذ راي پيش بيني شده كه از اين تعداد 55 شعبه مربوط به چهار شهر آران و بيدگل، نوش آباد، سفيد شهر و ابوزيدآباد، 13 شعبه مربوط به 11 روستاي دو بخش مركزي و كويرات است و 4 صندوق سيار هم پيش بيني شده است.
وي با اشاره به افزايش 17 درصدي ثبت نام كانديداها در انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا در شهرستان آران و بيدگل گفت: 270 نفر امسال براي نامزدي انتخابات شوراي شهر و روستا ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 147 نفر مربوط به حوزه شهري و مابقي مربوط به روستاهاست.
معيني نژاد تصريح كرد: امسال با برنامه ريزي انجام شده بيش از دو هزار نفر از عوامل اجرايي، برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر را بر عهده خواهند داشت.
فرماندار آران و بيدگل در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر مسئوليت سنگين كاربران رايانه در شعب اخذ راي اظهار كرد: مسئوليت شما نسبت به ساير اعضاي پيش بيني شده در شعبه هاي اخذ راي بيشتر و حساس تر است كه دقت نظر بيشتري را نسبت به سايرين مي طلبد.
معيني نژاد افزود: كاربران بايد با دقت و حوصله آموزش ها و فرايندهاي انتخابات را فرا گيرند تا در شعبه هاي اخذ راي با مشكل مواجه نشوند.
وي تصريح كرد: كاربران حاضر در شعبه هاي اخذ راي بايد نسبت به رعايت اصل بي‌طرفي اهتمام ويژه اي داشته و امين راي مردم باشند و ضمن داشتن دقت و حوصله در كار؛ نسبت به وظايف محوله هوشياري و تسلط كافي را داشته باشند.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌ جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و انتخابات ميان دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي در تاريخ جمعه 29 ارديبهشت 1396 برگزار مي شود.
مركز شهرستان آران و بيدگل در شمالي ترين نقطه استان اصفهان، در فاصله شش كيلومتري شهرستان كاشان و 215 كيلومتري مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسين منصوري فر * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir