۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۲
کد خبر: 82513643
T T
۰ نفر

طرح آبرساني به شهر الشتر بهره برداري شد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۲
کد خبر: 82513643
طرح آبرساني به شهر الشتر بهره برداري شد

خرم آباد - ايرنا - طرح آبرساني به شهر الشتر روز سه شنبه با صرف اعتباري افزون بر 50 ميليارد ريال با حضور جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني به بهره برداري رسيد.

رئيس اداره آب و فاضلاب الشتر در حاشيه آيين بهره برداري از اين طرح به خبرنگار ايرنا گفت: طرح آبرساني به شهر الشتر در سال 93 آغاز شد كه در اين طرح يك باب مخزن پنج هزار متر مكعبي بتون مسلح، يك حلقه چاه آهكي با آبدهي بيش از 80 ليتر در ثانيه و يك ايستگاه سامانه كلرزني به همراه خط انتقال رينگ اصلي آبرساني به شهر الشتر ايجاد شد.
بهروز حسنوند افزود: به منظور تقويت آب آشاميدني شهر الشتر از مخزن يادشده يك خط انتقال به قطر 400 ميليمتر با لوله چدن داكتيل از محل اعتبارات استاني اجرا و به بهره برداري رسيد.
وي با بيان اينكه اين طرح تا 10 سال آينده آب آشاميدني شهر الشتر را تامين مي كندف عنوان كرد: از مزاياي اين طرح مي توان به افزايش 100 درصدي ذخيره، تقويت كمي و كيفي شبكه توزيع و افزايش ظرفيت آب آشاميدني شهر الشتر به ميزان 80 ليتر در ثانيه اشاره كرد.
شهر الشتر با حدود 40 هزار نفر جمعيت مركز شهرستان سلسله است.
طرح توسعه شبكه آبرساني به 16 روستاي شهرستان سلسله نيز چهارشنبه گذشته با حضور جمعي از مسئولان لرستان به بهره برداري رسيد.
آخرين اخبار و رويدادهاي استان لرستان، ايران و جهان علاوه بر سايت ايرنا لرستان در كانال تلگرامي @irnalorestan نيز منتشر مي شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشيدي نسب ** انتشاردهنده: احسان كردي