سپاه پاسداران يادگار امام راحل براي حراست از ارزش هاي انقلاب است

اراك - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: سپاه پاسداران يادگار ارزشمند امام راحل براي حراست از ارزشها و آرمان هاي انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي روز شنبه به مناسبت دوم ارديبهشت و سالروز تاسيس سپاه پاسداران به فرمان امام خميني(ره) در گفت و گو با ايرنا افزود: نهاد مقدس سپاه پاسداران، برخاسته از متن مردم ولايتمدار، آرمان ها و ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي است، كه از بدو تاسيس تا كنون خدمات ارزشمندي را به ملت و انقلاب اسلامي ارائه كرده است.
وي ادامه داد: تهديدات و توطئه هاي دشمنان ايران اسلامي پس از پيروزي انقلاب و ايجاد قائله هاي مختلف در كشور از سوي نيروهاي ضد انقلاب باعث شد تا امام راحل (ره) دستور تاسيس يك نهاد انقلابي را صادر كنند.
امام جمعه اراك بيان كرد: سپاه پاسداران در خنثي سازي توطئه هاي منافقين كورد دل در ترور شخصيت هاي انقلابي و قائله هاي مختلف در كردستان، بندرتركمن و سيستان و بلوچستان نقش موثري را ايفا كرد.
وي اظهار كرد: در دوران دفاع مقدس نيز سپاه پاسداران پيشتاز بسياري از عمليات هاي مختلف بود و در كنار ديگر نيروهاي نظامي نقش موثري در بيرون راندن دشمن بعثي از خاك ايران اسلامي داشت.
نماينده ولي فقيه در استان مركزي بيان كرد: پس از دوران دفاع مقدس نيز، سپاه پاسدارن با ورود در عرصه هاي عمراني خدمات ارزشمندي را انجام داده است.
وي افزود: هم اينك نيز سبزپوشان سپاه پاسداران در نقاط مختلف كشور به عنوان پاسبانان اصلي نظام اسلامي وظيفه دارند، با الگوگيري از پيشكسوتان اين نيروهاي انقلابي، ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام راحل را درك كرده و در راستاي گسترش گفتمان مترقي انقلاب گام هاي اساسي بردارند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دوم ارديبهشت ماه سال 1358 به دستور امام خميني(ره) تاسيس شد.
3017/3075/خبرنگار: مصطفي مجللي** انتشار دهنده: حسين مهدي زاده