۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳
کد خبر: 82501562
T T
۰ نفر

كميته امداد وارد فضاي سياسي انتخابات نمي شود

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳
کد خبر: 82501562
كميته امداد وارد فضاي سياسي انتخابات نمي شود

كرمان - ايرنا - مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان با تاكيد بر اينكه كميته امداد وارد فضاي سياسي انتخابات نخواهد شد گفت: نبايد فضاي سياسي ارزش جايگاه خدمت رساني به محرومان را خدشه دار كند.

به گزارش روز شنبه اداره روابط عمومي و اطلاع رساني كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان يحيي صادقي در جلسه شوراي مديران كميته امداد استان كه با حضور معاونان و مديران كميته امداد استان برگزار شد افزود: انتخابات نماد مردم سالاري ديني و تجلي اراده مردم به ويژه محرومان و مستضعفان در تعيين سرنوشت مسائل كلان كشور است.
وي گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات و مشاركت حداكثري آنان مهمترين عامل در تحقق اهداف عالي نظام اسلامي به ويژه مبارزه با فقر و محروميت است.
وي هر دو انتخابات پيش رو شامل انتخابات رياست جمهوري و شوراها را در مقياس خود داراي اهميت دانست و بر ترغيب و تشويق حضور حداكثري مردم در انتخابات به دور از جهت دهي و ورود به مسائل حاشيه اي و همچنين پرهيز از همراهي و دخالت در امور شبهه ناك انتخاباتي تاكيد كرد.
مديركل كميته امداد استان كرمان افزود: ضمن دقت و توجه بر عدم استفاده ابزاري از مددجويان در عرصه رقابت هاي انتخابات بايد مراقب بود كه از بهره برداري ابزاري و سياسي از محروميت هاي مادي و غير مادي خانواده هاي تحت حمايت در جريان رقابت هاي انتخاباتي از سوي گروه ها، احزاب، جناح ها و تشكل هاي صنفي جلوگيري شود.
وي تصريح كرد: ما جفا مي دانيم مددجوي تحت حمايت مورد سوء استفاده ابزاري قرار گيرد و به همين منظور به طور جدي از استفاده ابزاري از مددجويان در عرصه انتخابات مراقبت و نظارت و اين موضوع را رصد و در صورت مشاهده با افراد خاطي برخورد جدي خواهيم كرد.
صادقي، اصل كار و هدف اصلي كميته امداد را خدمت رساني، گره گشايي و حل مشكلات محرومان و نيازمندان در اسرع وقت دانست و گفت: همه ما در كميته امداد مددكار هستيم و بايد نسبت به رفع مشكلات مددجويان تلاش كنيم.
وي خاطرنشان كرد: ايجاد اشتغال در راستاي توانمندسازي محرومان و تحقق شعار سال از اهداف مهم كميته امداد است كه بايد با جديت و كار جهادي در اين زمينه تلاش كنيم.
مديركل كميته امداد استان كرمان با توجه به شعار امسال به نام اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، خواستار خريد كالاهاي مصرفي ايراني در حمايت از توليد داخل شد.
خبرنگار: سميه حسن شاهي ** انتشار: رسول محمدحسني
7440/3028