۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۹
کد خبر: 82500984
T T
۰ نفر
همه بايد از شواري نگهبان در تاييد صلاحيت نامزدهاي رياست جمهوري تمكين كنند

زاهدان - ايرنا - امام جمعه موقت زاهدان گفت: قانون وظيفه تاييد صلاحيت نامزدهاي رياست جمهوري را به شوراي نگهبان محول كرده است و همه بايد از نظر اين شوراي تمكين كنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام احمد راهداري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زاهدان اظهار داشت: شوراي نگهبان بدون غرض صلاحيت نامزدهاي رياست جمهوري را تاييد مي كند و حرف آخر را در اين رابطه مي زند.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات تركيه براي تغيير قانون اساسي افزود: براساس قانون اساسي جديد رئيس جمهوري اين كشور از اين پس اختيارات بيشتري پيدا مي كند.
وي با اشاره به رويارويي آمريكا با كره شمالي بيان كرد: ترامپ با قدرت نمايي مي خواهد در منطقه آتشي به پا كند كه اگر اين آتش شعله ور شود قطعا دامن آمريكا را خواهد گرفت.
وي با اشاره به سالروز حادثه طبس در ارديبهشت 59 افزود: خداوند به همان طوفاني كه در جنگ احزاب و خندق مسلمانان را پيروز كرد ماموريت داد تا آمريكايي ها را در صحراي طبس شكست دهند.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: شكست در حادثه طبس آنقدر براي آمريكا سنگين تمام شد كه هنوز حمله به ايران را در سر مي پروراند اما هيچگاه جرات چنين كاري را پيدا نكرده است.
حجت الاسلام راهداري با اشاره به سالروز تاسيس سپاه از سوي امام راحل(ره) گفت: تاسيس سپاه بركات زيادي را براي كشور در بر داشته است به طوري كه اجراي بسياري از طرح هاي عمراني از جمله ساخت راه آهن، مبارزه با ريزگردها، توليد موشك هاي مختلف، توليد هواپيماهاي بدون سرنشين و مدرن و صدها توليدات ديگر توسط اين ارگان انقلابي انجام شده است.
امام جمعه موقت زاهدان با بيان اينكه پرداخت خمس يكي از واجبات ديني براي مسلمانان است گفت: پرداخت خمس بركات زيادي از جمله فرزند صالح، تقويت دين، نشانه وفاي به عهد با خداوند، كمك به پاك شدن اموال، گوارا بودن درآمد پس از پرداخت خمس، كفاره گناهان و ضمانت بهشت است.
وي اظهار داشت: تعيين سال خمسي براي مسلمانان واجب قهري است و همه بايد براي خود سال خمسي تعيين كنند.
وي با تبريك فرارسيدن عيد سعيد مبعث افزود: حضرت محمد (ص) در زماني كه جهل و ظلم همه دنيا را فراگرفته بود از سوي خداوند متعال به پيامبري مبعوث شد.
8006**32313 **6081 خبرنگا: نرگس تيموري** انتشار دهنده: حيدر سراياني
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامي «اخبار ايرنا سيستان و بلوچستان» دنبال كنيد. @irnazahedan
۰ نفر