۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵
کد خبر: 82500928
T T
۰ نفر
همه نامزدهاي انتخاباتي بايد نسبت به قانون تمكين كنند

خرم آباد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: شوراي نگهبان در مسئله تاييد صلاحيت ها به وظيفه ذاتي خود عمل كرده و تمكين نسبت به قانون بايد در دستور كار همه نامزدهاي انتخاباتي قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا٬ آيت الله سيد احمد ميرعمادي در خطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه كه در محل مصلي الغدير شهرستان خرم آباد برگزار شد٬ خودكامگي٬ ديكتاتوري و فتنه انگيزي را نتيجه تمرد از قانون دانست و افزود: وقتي يك نهاد رسمي بر اساس قانون مدون به وظيفه خود عمل كرد٬ بايد همه اركان جامعه پذيراي تصميمات گرفته شده باشند.
وي به نزديك شدن ايام انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اشاره كرد و گفت: طرفداران هر يك از نامزدها در جهت پيروزي كانديد مورد نظر خود تلاش مي كنند و اين يك امر كاملا طبيعي است اما مسئله قابل توجه٬ رعايت اخلاق انتخاباتي است.
آيت الله ميرعمادي گفت: مبادا در اين راه از روش ها و برنامه هاي اشتباهي مانند هزينه كردن اموال كلان ٬ تخريب و تهمت نسبت به جريان مقابل٬ وعده هاي دروغ و غيرقابل تحقق٬ شايعه پراكني و زير سوال بردن اصل نظام استفاده شود.
نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در ادامه سخنان خود نسبت به برگزاري كنسرت هاي متعدد در ايام انتخابات نيز هشدار داد و گفت: پرداختن به مسئله برگزاري كنسرت ها آن هم در شرايطي كه بسياري از جوانان استان از بيكاري رنج مي برند توجيه قابل قبولي ندارد.
آيت الله ميرعمادي اظهار داشت: شوراي تامين استان نيز باتوجه به نزديك شدن ايام انتخابات٬ بايد نسبت به برگزاري پرتعداد اين كنسرت ها چاره اي بينديشد.

**سپاه پاسداران منشا خير و بركات فراواني براي كشور بوده است
نماينده ولي فقيه در لرستان با اشاره به سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توسط امام (ره) در دوم ارديبهشت سال 58٬ اين نهاد را همواره منشأ خير و بركت دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دوران جنگ تحميلي با فدا كاري و ايثار خود توانست در اين ميدان هشت ساله پيروز و سربلند شود.
وي با بيان اينكه سپاه در دوران بعد از جنگ نيز نقش خود را در كشور به درستي ايفا كرده٬ افزود: در دوران بعد از جنگ تحميلي نيز هر كجا كه آثاري از توطئه٬ براندازي و شيطنت ديده شد٬ سپاه ورود كرده و آن را خنثي نموده است.
آيت الله ميرعمادي فعاليت ها و خدمات عمراني سپاه پاسداران را بي نظير ارزيابي كرد و گفت: اكنون در همين استان لرستان٬ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) طرح محروميت زدايي از پنج دهستان را در قالب 53 طرح بر عهده گرفته كه اين اقدام در نوع خود كاري بي نظير است.

** جمهوري اسلامي همواره از امدادهاي غيبي پروردگار برخوردار است.
نماينده ولي فقيه در لرستان با اشاره به سالروز شكست نظامي آمريكا در صحراي طبس٬ افزود: حادثه طبس يك معجزه الهي بود كه بايد براي همه خصوصا مستكبران جهان مايه عبرت باشد.
به گفته وي دشمنان اسلام بايد بدانند كه ملت ايران در برابر توطئه هاي آنان خدا را دارد و با نصرت الهي در برابر همه تهديدات آنها مقاومت كرده و پيروز خواهد شد.

** بعثت٬ آغاز حركت تكاملي بشر است.
آيت الله ميرعمادي٬ فرارسيدن روز مبعث پيامبر را پيشاپيش به همه مسلمانان تبريك گفت و افزود: فلسفه بعثت٬ تبيين دين٬ تفسير كلام خدا٬ مبارزه با طاغوت و اقامه عدل و حكومت الهي است.
وي گفت انسان بواسطه عبادت و بندگي خدا و در سايه حكومت الله به سعادت جاودانه ميرسد و در يك كلام ميتوان گفت كه بعثت آغاز حركت تكاملي بشر است.
7264/6060
خبرنگار:بهزاد سلاح ورزي**انتشاردهنده: محمد عليدوستي