۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۹
کد خبر: 82500810
T T
۰ نفر
نامزدهای انتخابات در برابر بررسی صلاحیت ها به قانون تمكین كنند

كرمانشاه-ایرنا- امام جمعه اهل سنت كرمانشاه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه كرد كه در برابر نتایج بررسی صلاحیت ها به قانون و اعلام مراكز مرجع تمكین كرده و اصل وحدت را در همه حال در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد شافعی به شیوه های تبلیغاتی نامزدها اشاره كرد و افزود: تقین بدانیم كه ملت با تحلیل و بررسی برنامه ها و وعده های نامزدها و در نظرگرفتن اولویت های دقیق، حرف آخر خود را پای صندوق های رای می زنند.
او در ادامه به 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نیز اشاره كرد و با قدردانی از ارتشیان سرافراز و خدمتگذاران دفاع از حدودات سرزمین اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در نهایت قدرت و دقت، آماده رویارویی با هر دشمن ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه اهل سنت كرمانشاه در ادامه خطبه های خود به معراج پیامبر اكرم (ص) و این حركت آسمانی اشاره كرد و با تشریح اثرات آن بر دین اسلام افزود: مسلمانان باید با رعایت دستورات اسلام، قدردان زحمات و تلاش های پیامبر اكرم (ص) باشند.
ماموستا محمدی همچنین با اشاره به كشتار و ناامنی در بسیاری از كشورهای منطقه آن را در نتیجه حمایت از افراطی گری و تندروی از سوی غرب و ایادی آنها دانست و اظهار كرد: ملت ایران هرجا احساس كنند امنیت ملی در خطر است همه با هر تفكر و مذهبی و جایگاه اجتماعی در كنار هم به دفاع از دین، اتحاد و یكپارچگی خود می پردازند.
وی گفت: دشمن باید بداند اگر در مقابل این ملت دست به اشتباهی بزند و امنیت آنها را تهدید كند به شدت پشیمان خواهد شد.
3033:انتشار دهنده:فرزاد نویدی.