۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰
کد خبر: 82500696
T T
۰ نفر
رسیدگی به شكایت داوطلبان شوراها از سوم اردیبهشت به مدت 4 روز

كرج - ایرنا - نایب رئیس هیات مركزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: هیات‌های نظارت نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتقل كرده اند و داوطلبان از سوم اردیبهشت به مدت 4 روز فرصت اعتراض دارند.

محمد جواد كولیوند روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: از یكم و دوم اردیبهشت، فرصت ابلاغ این نتایج به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است. این نتایج توسط بخشداری ها و فرماندری‌ها به داوطلبان ابلاغ می شود.
وی تصریح كرد: سوم تا ششم اردیبهشت، چهار روز فرصت برای شكایت است. در این چهار روز، داوطلبانی كه صلاحیت آنها تائید نشده می‌توانند به هیات‌های بالادستی شكایت كنند.
كولیوند افزود: اگر كسی روز یكم اردیبهشت نتیجه احراز صلاحیتش را دریافت كرد، باید منتظر بماند تا در روز سوم برای شكایت اقدام كند.
نایب رئیس هیات مركزی نظارت بر انتخابات شوراها همچنین گفت: افراد برای شكایت باید به هیات‌های اجرایی یا نظارت بخش یا شهرستان خود مراجعه كنند. بعد از اعلام اعتراض، هیات‌های بالادستی به این شكایت رسیدگی كرده و نتیجه را به داوطلبان اعلام می كنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
8029/1535خبرنگار:حكیمه كشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
۰ نفر