۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳
کد خبر: 82500134
T T
۰ نفر
سلطاني فر: افتتاح ورزشگاه پارس از دستاوردهاي بزرگ دولت تدبير و اميد است

تهران - ايرنا - وزير ورزش و جوانان گفت: افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس يكي از دستاوردهاي بزرگ دولت تدبير و اميد است و حق مردم استان فارس و شهر شيراز بوده كه از چنين امكاناتي برخوردار باشند.

به گزارش ايرنا از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطاني فر در حاشيه افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس گفت: به مردم استان فارس و شهر شيراز تبريك مي گويم كه امروز پس از سالها انتظار و با تلاشي كه در اين دو سال اخير به صورت ويژه و فوق العاده از سوي دولت تدبير و اميد انجام شد، اين ورزشگاه بزرگ و زيبا به دستور رئيس جمهوري افتتاح شد.
وي ادامه داد: ورزشگاهي كه ساختش از 20 سال پيش آغاز شده بود و تا دو سال پيش كمتر از 60 درصد پيشرفت فيزيكي داشت امروز با اين شكل زيبا و كاملا استاندارد مورد استفاده جامعه ورزش و فوتبال دوستان استان فارس قرار مي گيرد.
وزير ورزش و جوانان، استان فارس را يكي از استان هايي دانست كه در زمينه ورزش داراي استعدادهاي زيادي است و افزود: در رشته فوتبال، اين استان در دو سه دهه گذشته هميشه جايگاه خوبي داشته و دو تيم آن در ليگ برتر حضور داشته اند، اما متاسفانه به دلايل مختلف امروز در ليگ هاي پايين تر بازي مي كنند ولي بازيكنان خوبي از اين استان در تيم هاي ليگ برتري بازي مي كنند.
وي ادامه داد: امروز كه در اين استاديوم هستم به وجد آمدم و احساس غرور مي كنم كه چنين ورزشگاه زيبايي در كشور ساخته ايم و به مردم عزيز استان فارس تحويل مي دهيم.
وزير ورزش و جوانان گفت: استاديوم پارس از لحاظ زيبايي، ارزش و ظرفيت تماشاگر چهارمين ورزشگاه كشور پس از آزادي تهران، نقش جهان اصفهان و يادگار امام تبريز است و در كنار استاديوم ثامن مشهد و غدير اهواز و 25 استاديوم 15 هزار نفري ديگر كه پانزده ورزشگاه افتتاح شده است، براي ايران امكان ميزباني مسابقات بين المللي را فراهم مي كند.
سلطاني فر گفت: يكي از رويدادهاي مهمي كه بايد از اين به بعد خيلي جدي تر براي گرفتن ميزباني آن اقدام كنيم، مسابقات جام ملت هاي آسيا است كه با توجه به اينكه تيم ملي فوتبال ايران در رنكينگ اول آسيا قرار دارد و همچنين باشگاه هاي ايران وضعيت خوبي دارند و شهرآورد تهران بزرگترين داربي آسيا به شمار مي رود، اين حق مسلم مردم ايران است كه ميزباني اين مسابقات را داشته باشند كه اميدارم بتوانيم سال 2023 ميزبان اين مسابقات باشيم.
سلطاني فر تصريح كرد: اين سخت افزارها و استاديوم ها اين امكان را مي دهد كه ميزبان رويداد هاي مهم ديگر هم باشيم.
'براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.'
ورزشي**9129**1379
تنظيم كننده: مهدي رهبر، انتشار دهنده: هادي افتخاري
۰ نفر