۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82499807
T T
۰ نفر
ارتباط دستگاه‌های اجرایی با نظام مهندسی ساختمان بیشتر شود

سنندج- ایرنا- استاندار كردستان بر لزوم تقویت ارتباط دستگاه‌های اجرایی استان با سازمان نظام مهندسی ساختمان تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سنندج با اشاره به بهبود 15 درصدی بازار كار در سال 95 نسبت به سال 94، افزایش همكاری دستگاه های استان با این سازمان را موجب افزایش استانداردها در ساخت و سازهای استان عنوان كرد.
وی با اشاره به عدم بهره گیری از توان و تخصص سازمان نظام مهندسی ساختمان بر لزوم تقویت ارتباط دستگاه های استان با این سازمان تاكید كرد.
استاندار كردستان در ادامه با بیان اینكه رونق صنعت ساختمان موجب رونق صنایع وابسته می شود، اظهار كرد: افزایش ساخت و ساز و اقدامات عمرانی موجب ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی عدم استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود را یكی از مشكلات اساسی در كشور دانست و افزود: هر پدیده ای مانند مرز، تكنولوژی و غیره، می تواند هم فرصت باشد هم تهدید و باید تلاش كنیم از فرصت آنها بهره بگیریم.
زاهدی در ادامه با یادآوری دستاوردهای برجام، لغو قطعنامه ها و رفع سایه جنگ از سر كشور را مهمترین خدمت برجام به كشور عنوان و ابراز امیدواری كرد، در دولت های آینده بتوانیم از این دستاورد به خوبی استفاده كنیم
وی همچنین با بیان اینكه نباید انتظار داشته باشیم كه لغو تحریم ها یك شبه همه مشكلات كشور را حل كند، اظهار كرد: تحریم ها برداشته شده اما بانك ها، شركت ها و بنگاه های اقتصادی جهان، خود باید برای همكاری با ما تصمیم بگیرند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان كردستان در كانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg