۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۵۵
کد خبر: 82497972
T T
۰ نفر
مجمع سلامت در خراسان شمالي  راه اندازي مي شود

بجنورد -ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان شمالي گفت: در راستاي دستيابي به اهداف حوزه سلامت به زودي مجمع سلامت استان راه اندازي مي شود.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان شمالي؛محمد تقي ايراني سه شنبه در كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان اظهار كرد: با در دستور كار قرار گرفتن مجمع ملي سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به دنبال راه اندازي اين مجمع در سطح استان هستيم تا بتوانيم بسياري از مسائل و مشكلات حوزه بهداشت و درمان استان را ساماندهي كنيم.
وي افزود: بايد نقشه راهي به عنوان سند توسعه سلامت استان تصويب شود تا در كنار برنامه هاي توسعه بتوانيم مشكلات اين حوزه را كاهش دهيم.
ايراني بيان كرد: با توجه به اينكه در آستانه افتتاح دو پروژه مهم حوزه بهداشت و درمان استان يعني به بهره برداري رسيدن بيمارستان هاي بجنورد و شيروان هستيم، مي توان اين اقدام بزرگ و ارزشمند را يك نوع كار انقلابي و جهادي دانست آنهم در شرايطي كه بسياري از پروژه هاي كشور به كندي پيشرفت دارند.
وي خاطرنشان كرد: با افتتاح اين دو بيمارستان مي توانيم در قالب يك شاخص بسيار ارزشمند به ارتقاي جايگاه اين استان در سطح كشور كمك نماييم.
ايراني تصريح كرد: در سال گذشته كه مزين به نام اقتصاد مقاومتي بود توانستيم برنامه هاي خود را برمبناي توليد و اشتغال و در جهت توسعه فعاليت هاي اقتصادي و اشتغال قرار دهيم و در سالجاري نيز با دنبال كردن اين اهداف بايد به اشتغال پايدار دست يابيم.
ايراني در ادامه افزود:ايستادن استان خراسان شمالي در جايگاه نخست كشور در بخش صدور مجوزهاي سرمايه گذاري مي تواند بهترين اقدام در جهت دستيابي به موضوع توليد و اشتغال باشد كه اين اتفاق نويد خوبي براي فعاليت هاي تيم دولت و استانداري خراسان شمالي در راستاي اهداف اشتغال پايدار است.
وي با بيان اين نكته كه جايگاه ارزشمندي در بحث سلامت و امنيت غذايي داريم، اظهار داشت: به رغم وجود تهديدات جدي در سطح دنيا به ويژه در بخش مواد غذايي بايد با ارايه نقشه و سند سلامت بتوانيم از اين موضوع محافظت و مديريت كنيم.
**********************************************************************
همشهريان گرامي خراسان شمالي براي اطلاع از آخرين اخبار و رويدادها مي توانند به يكي از روش هاي ذيل از فعاليت هاي رسانه اي و خبري اين آگاه شوند.
مراجعه به سايت خبرگزاري جمهوري اسلامي خراسان شمالي به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در كانال تلگرامي خبرگزاري جمهوري اسلامي خراسان شمالي به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو كردن آدرس صفحه اختصاصي ايرناي خراسان شمالي در اينستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنين هموطنان گرامي براي ارسال ديدگاه ها و پيشنهادهاي خود به مديريت ايرنا مي توانند در 24 ساعت به آدرس زير تلگرام كنند.https://t.me/irnaBOJ
17447189/خبرنگار بتول صارمي **انتشاردهنده: علي اصغرافتاده