۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰
کد خبر: 82497408
T T
۰ نفر

جسد كودك غرق شده خندابی پس از 17 روز پیدا شد

۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰
کد خبر: 82497408
جسد كودك غرق شده خندابی پس از 17 روز پیدا شد

اراك - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اراك گفت: جسد كودك چهارساله كه 17 روز پیش در آب های رودخانه قره چای غرق شده بود از آب گرفته شد.

مسعود آقا زیارتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امیر علی كودك چهارساله اهل خنداب است كه در روز 12 فروردین ماه جاری به رودخانه قره چای سقوط كرد و در این مدت تلاش زیادی از سوی عوامل امداد و نجات استان مركزی برای پیدا كردن او انجام گرفت.
وی بیان كرد: صبح روزسه شنبه ماموران آتش نشان شهرستان خنداب جسد این كودك را در آب مشاهده كردند كه به سرعت مراتب را به تیم غواصان اراك كه در اردوی آموزشی، عملیاتی، ورزشی نجات در حوادث، سیلاب و آبهای خروشان در كنار رودخانه قره چای مشغول به تمرین بودند، اطلاع دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اراك ادامه داد: جسد این كودك توسط تیم غواصی آتش نشانی از آب بیرون كشیده شد و به عوامل انتظامی تحویل شد.
آقازیارتی در خصوص اردوی آموزشی، عملیاتی، ورزشی نجات در حوادث، سیلاب و آب های خروشان نیز گفت: این اردو ویژه آتش نشان استان مركزی است كه به همت آتش نشانی اراك، خنداب و دفتر شهرداری و شوراهای استانداری مركزی از 26 فروردین ماه جاری در كنار رودخانه قره چای آغاز و تا 31 فروردین ماه جاری نیز ادامه دارد.
11 ایستگاه آتش نشانی در اراك فعال است كه 210 نفر در این ایستگاه ها مشغول به فعالیت هستند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری