اقتدار ايران در آمادگي و خودكفايي نظامي موجب هراس دشمنان شده است

كرمان - ايرنا - فرمانده مركز آموزش شهداي دريايي سيرجان گفت: امروز اقتدار ايران اسلامي در آمادگي و خودكفايي نظامي، موجب هراس دشمنان اين مرز و بوم شده است.

به گزارش ايرنا ناخدا يكم مجيد توسلي روز سه شنبه در آيين روز ارتش در سيرجان اين روز را يادآور رشادت و دلاورمردي ارتش در هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد و افزود: بيعت ارتش مردمي و انقلابي ايران با ولايت و رهبري انقلاب اسلامي موجب فروپاشي رژيم منحوس پهلوي شد.
وي با بيان اينكه بيعت ملت ايران با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي همچنان پابرجاست اظهار كرد: دشمنان طي 35 سال گذشته همواره قدرت نظامي خود را به رخ دنيا مي كشيدند و درصدد توطئه براي نابودي نظام اسلامي بوده و هستند.
فرمانده مركز آموزش شهداي دريايي سيرجان ادامه داد: دشمن هشت سال عليه ما جنگيد اما شكست خورده ميدان نبرد شد و امروز هم ما با قدرتي بيشتر و اقتداري بالاتر آماده دفاع از ميهن خود و نظام جمهوري اسلامي هستيم و از هيچ تهديدي نمي هراسيم.
وي گفت: تحولات منطقه همانند پرورش گروه هاي تروريستي، اشغال كشورهاي همسايه و حمايت از منافقين را دشمنان استكباري طراحي و عملياتي كردند تا به نظام اسلامي ضربه بزنند و ديديم اقتدار ما توانست دشمن را در اجراي توطئه هاي شوم خود ناكام كند.
فرماندار سيرجان نيز عظمت و قدرت نظام اسلامي را ناشي از حضور همه مردم در صحنه هاي انقلاب و حتي دفاع مقدس عنوان كرد و گفت: ارتش و نيروهاي مسلح امروز بخشي از توده مردم هستند كه وابسته به سيل خروشان ملت ايران بوده و هرجا ملت پشتيباني كند اقتدار و پيشرفت تثبيت شده است.
منصور مكي آبادي تقديم 48 هزار شهيد ارتش به انقلاب اسلامي را نشانه عهد و پيمان ارتش با ولايت و مردم در راستاي دفاع از ميهن اسلامي دانست و گفت: دشمن امروز از نام شهداي ما مي ترسد.
وي ادامه داد: امام فرمودند ملتي كه شهادت دارد پيروز است و دشمنان مستكبر بر اين قدرت ما اذعان دارند.
وي امنيت و ثبات كشور ايران در منطقه را نشانه آمادگي كامل نيروهاي نظامي و انتظامي عنوان و اظهار كرد: ملت ايران در سايه اين امنيت به پيشرفت هاي مختلف رسيده است و اين پيشرفت ها موجب شده دشمن جرات جسارت را به كشور ما و نظام اسلامي نداشته باشد.
نيروهاي مسلح گردان هاي نمونه مركز آموزش دريايي، يگان هاي نمونه مركز آمادگاه جنوب، گردان هاي بسيجي، نيروهاي گروهاني تيپ دوم صاحب الزمان (عج) و نيروي انتظامي در آيين بزرگداشت روز ارتش از مقابل جايگاه رژه رفتند.
در پايان اين آيين بخشي از توان موتوري نيروهاي مسلح به نمايش گذاشته شد.
آيين گراميداشت روز ارتش همزمان با 29 فروردين با حضور مسئولان، فرماندهان نظامي و انتظامي و مردم در خيابان امام خميني (ره) شهر سيرجان برگزار شد.
خبرنگار: محمد ايران نژاد ** انتشار دهنده: نجمه حسني
7435/3029