۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹
کد خبر: 82497168
T T
۰ نفر
استاندار گيلان: دولت يازدهم از هيچ كمكي به صنعت دفاعي دريغ نكرد

رشت - ايرنا - استاندار گيلان در آيين رژه نيروهاي مسلح به مناسبت 29 فروردين ماه گفت: دولت يازدهم از هيچ كمكي به صنعت دفاعي دريغ نكرد و با افزايش 77 درصدي بودجه اين بخش، بيشترين حمايت ها را براي تقويت بنيه دفاعي كشور انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمدعلي نجفي روز سه شنبه در اين مراسم با اشاره به حمايت ها و رهنمودهاي رهبري براي رسيدن به خودكفايي و ارتقاء قواي دفاعي ارتش اظهار كرد: در بخش بنيه دفاعي نيز 145 درصد رشد را شاهد بوديم و سهم بخش دفاعي از بودجه عمومي، از شش درصد سال 92 به 9 درصد در اواخر سال 95 و 96 رسيده است.
وي ادامه داد: ظرفيت توليد سازمان هاي دفاعي 148 درصد و صادرات بخش دفاعي نيز در دولت يازدهم 327 درصد رشد يافته و قدرت دفاعي ما بازدارنده است و عليه هيچ كشوري نيست .
نجفي با اشاره به اين كه كشور ما قرباني تجاوز ناجوانمردانه شد و از هيچ كس براي تقويت نيروهاي مسلح و ساخت موشك و هواپيما اجازه نمي گيرد، افزود: در دولت يازدهم سامانه پدافندي s300 با وجود فشارهاي فراوان خارجي در اختيار نيروهاي مسلح قرار گرفت و اين، افتخاري براي دولت و نيروهاي مسلح كشور است.
استاندار گيلان ارتش جمهوري اسلامي ايران را مايه آرامش ملت ايران و مردم منطقه خواند و تصريح كرد: اين قدرت بزرگ، هدفش ايجاد صلح ، ثبات و امنيت در منطقه است .
خبرنگار : گيتي بابايي ** انتشاردهنده: كبيري
6030/2007