۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۰۱
کد خبر: 82496583
T T
۰ نفر
تبليغات انتخاباتي نبايد دستاوردهاي انقلاب را زير سئوال ببرد

نوشهر - ايرنا - فرماندار شهرستان نور بر لزوم رعايت خطوط قرمز در تبليغات انتخاباتي تاكيد كرد و گفت: تبليغات داوطلبان و طرفداران نامزدهاي انتخاباتي نبايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي را زير سوال ببرد.

به گزارش ايرنا، هادي خنجري عصر دوشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان اظهار داشت: در آستانه دو انتخابات مهم امسال و فراهم شدن زمينه مشاركت حداكثري مردم در اين دوره از انتخابات نبايد اقدامات تبليغاتي ما دشمنان را شاد كند.
وي تصريح كرد: بايد به نحوي تبليغات انتخاباتي انجام شود تا علاوه بر ايجاد شور انتخاباتي براي حضور حماسه اي مردم ، حفظ وحدت تمامي گروهها و مردم نيز مورد توجه قرار گيرد.
خنجري ادامه داد: در اين راستا اطاعت از ولايت فقيه و تبعيت از رهبري نيز در سر لوحه فعاليت هاي تبليغاتي قرار گيرد و خودسري از هر شخص و گروهي، قابل پذيرش نيست و تحمل نخواهيم كرد.
فرماندار نور افزود: بايد بستر لازم براي حضور حداكثري مردم در انتخابات فراهم و امانتداري و صيانت از آراي مردم نيز با تمام توان صورت گيرد.
وي همچنين خواستار تسهيل در روند سرمايه گذاري در شهرستان شد و گفت: مسئولان با رعايت قانون و شرع به نحوي رفتار كنند كه موجب تسهيل در جذب سرمايه گذار در شهرستان و شكوفايي منطقه شوند.
امام جمعه شهرستان نور نيز در اين جلسه بر نقش انديشه و مديريت جهادي در تحقق اقتصاد مقاومتي تاكيد كرد و اظهار داشت: بايد دلسوزان انقلاب با تفكر و مديريت جهادي در پيشبرد كارها گام بردارند.
حجت‌الاسلام سيدمهدي اميري‌ارجمند از مسئولان خواست در رفع مشكلات مردم برنامه ريزي و حركت كرده و در اين راستا با مهرباني و دلسوزي رفتار كنند.
وي به نحوه ثبت‌نام رياست جمهوري اشاره كرد و بر لزوم اصلاح نواقص آن از سوي نمايندگان مجلس تاكيد كرد.
امام جمعه نور با اشاره به ظرفيت هاي منطقه گفت: با اصلاح زيرساخت‌هاي اقتصادي و سود بانكي شاهد رونق توليد و اقتصاد و ايجاد اشتغال خواهيم بود.
شهرستان نور با يكصد هزار نفر جمعيت در غرب استان مازندران قرار دارد.
خبرنگار: سيدمحمد اكبرموسوي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
1654/1295/ 1602/