۱۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۳۱
کد خبر: 82484804
T T
۰ نفر
80 درصد مسافران نوروزي ازطرح خدمات سفر استان تهران رضايت داشتند

تهران-ايرنا- مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران از ميزان رضايت مندي بيش از 80 درصد مسافران و گردشگران نوروزي در طرح خدمات سفر اين استان خبرداد.

رجبعلي خسروآبادي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طرح خدمات سفر نوروزي استان تهران از 25 اسفند تا 13 فرودين ماه در سطح اين استان انجام شد.
وي با بيان اينكه در طرح مزبور انسجام و همگرايي مطلوبي از تمامي دستگاههاي اجرايي استان تهران شاهد بوديم گفت: در تعطيلات نوروزي توانستيم بيش از بر يك ميليون و 700هزار مسافر را در اقامتگاههاي تهران اسكان دهيم كه اين ميزان نسبت به سال گذشته 5 درصد افزايش داشته است .
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران اظهار كرد: در طرح خدمات سفر 96 شاهد افزايش چهار برابري هماهنگي دستگاهها متولي بوديم كه صميمانه از فرمانداري ها، شهرداري ها، اورژانس، آتش نشاني، نيروي انتظامي و ساير دستگاهها شهرستاني تشكر مي كنم.
خسروآبادي تبليغات در حوزه تهرانگردي براي مسافران نوروزي را مطلوب دانست و گفت: امسال با تبليغات فراگير توانستيم مسافران زيادي از استانهاي مختلف به مقصد تهران دعوت كنيم كه اين گردشگران توانستند از جاذبه طبيعي، تاريخي، فرهنگي، آيين ها و جشنواره هاي اقوام ايراني ديدن كنند.
به گفته وي در طرح خدمات سفر براي حضور مسافران نوروزي تخفيفات 40درصدي را براي هتل ها و هتل آپارتمان ها و 20درصدي را براي مهمانپذير ها در نظر گرفتيم.
خسروآبادي گفت: با برنامه ريزي و هماهنگي به عمل آمده، ظرفيت اسكان روزانه 30 هزار و 500 گردشگر در سطح مراكز اقامتي، كمپ ها، خوابگاه ها و مدارس استان در ايام تعطيلات نوروز 96 فراهم شد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: امين كمالي فر انتشاردهنده : موسي فعاليان
تهرام/7247/1109 / 1539
۰ نفر