۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴
کد خبر: 82474291
T T
۰ نفر
پيام تسليت مجمع نمايندگان استان در پي درگذشت والده استاندار كرمان

كرمان - ايرنا - مجمع نمايندگان استان كرمان در پي درگذشت والده مكرمه استاندار كرمان پيام تسليت صادر كرد.

به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي مجمع نمايندگان استان كرمان در اين پيام آمده است، 'انا لله و انا اليه الراجعون' برادر عزيز جناب آقاي مهندس رزم حسيني استاندار محترم كرمان، خبر ناگوار رحلت والده ماجده جنابعالي واصل و موجب تأسف و تأثر عميق شد.
اين پيام مي افزايد، مجمع نمايندگان استان كرمان مصيبت وارده را به خاندان معزي، بخصوص آن برادر مكرم تسليت عرض نموده، ضمن طلب صبر و شكيبايي براي شما و ساير بازماندگان، غفران و رحمت واسعه الهي را براي ايشان از بارگاه حضرت سبحان مسئلت داريم.
مراسم ختم والده استاندار كرمان روز سه شنبه هشتم فروردين از ساعت 16 تا 18 در محل تكيه فاطميه (س) شهر كرمان برگزار مي شود.
همچنين آيين هفتمين روز درگذشت اين بانوي گرانقدر روز جمعه از ساعت 16 تا 18 در محل مهديه مسجد صاحب الزمان (عج) كرمان برگزار خواهد شد.
حاجيه خانم سكينه نمازيان از بانوان فعال و انقلابي استان كرمان كه همواره در صف اول راهپيمايي ها و تظاهرات دوران پيروزي انقلاب اسلامي و پس از آن و در زمان جنگ تحميلي در صف بانوان خدمت رسان به جبهه ها در اعزام نيرو و مايحتاج رزمندگان اسلام از هيچ كوششي دريغ نكرد و با فرستادن فرزندانش به جبهه هاي جنگ وظيفه خويش را نسبت به انقلاب تمام كرد.
خبرنگار: حامد سالاري ** انتشار دهنده: نجمه حسني
7420/3029