۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۵۴
کد خبر: 82465990
T T
۰ نفر
حضور فعال تولید كنندگان ایرانی در نمایشگاه بین المللی تجاری-صنعتی كراچی

كراچی- ایرنا - چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجارت و ماشین آلات صنعتی با حضور شركت هایی از جمهوری اسلامی ایران و چند كشور دیگر روز گذشته در محل دائمی برگزاری نمایشگاه ها در كراچی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه كه به مدت سه روز دایر خواهد بود، احمد محمدی سركنسول كشورمان در كراچی، برخی مسئولان عالی این شهر، جمعی از دیپلمات های مقیم كراچی و جمعی از شخصیت های محلی و تجار و بازرگانان حضور داشتند.
در این نمایشگاه كه بیش از یكصد شركت از شش كشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، چین، ایتالیا و آلمان حضور یافته اند، تعداد 14 شركت ایرانی از جمله شركت های 'مپنا'، 'نفت جی'، 'نفت پاسارگاد'، 'لاستیك بارز'، 'لاستیك خوزستان'، 'صنایع پلاست آبیار'، 'شركت صنایع شیمیایی رازی' و برخی شركت های دیگر تازه ترین دستاوردها و توانمندی های خود را در عرصه تولید محصولات مختلف در معرض دید بازدیدكنندگان قرار داده اند.
سركنسول كشورمان ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه، با مسئولان شركت های ایرانی شركت كننده در این نمایشگاه به گفت و گو نشست و درباره وضعیت اقتصادی پاكستان، ظرفیت های اقتصادی و تجاری موجود در این كشور و نیز برخی موارد دیگر با آنان به تبادل نظر پرداخت.
در این نمایشگاه شركت های چینی و ایرانی به ترتیب بیشترین غرفه ها را به خود اختصاص داده اند.
حدود دو هفته پیش نیز شهر كراچی میزبان نمایشگاه اختصاصی صنایع ایران بود كه دهها شركت ایرانی در آن حضور فعال داشتند و با استقبال خوب تجار، بازرگانان و مردم پاكستان قرار گرفت.
آساق**1723 - انتشار دهنده: محمدرضا منافی