۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
کد خبر: 82465967
T T
۰ نفر

اجرای طرح خدمات سفر در اردبیل شروع شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
کد خبر: 82465967
اجرای طرح خدمات سفر در اردبیل شروع شد

اردبیل - ایرنا - عملیات اجرایی خدمات سفر روز چهارشنبه با حضور با حضور مقام های استانی در اردبیل آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل روز چهارشنبه در حاشیه آغاز اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی خدمات سفر با هدف خدمات رسانی به میهمانان نوروزی از امروز شروع و تا ١٤ فروردین سال ٩٦ ادامه دارد.
ناصر نصیری افزود: در این طرح پنج هزار نیروی انسانی با بكارگیری ٨٠٠ دستگاه ماشین آلات خدمات لازم را در تعطیلات به مسافران ارائه خواهند داد.
او به اصلاح نقاط حادثه خیر جاده های استان اشاره كرد و گفت: نقاط حادثه خیز جاده ها در استان شناسایی و برای رفع آنها اقدام های موثری انجام شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل همچنین به برخورد مناسب پلیس راه با میهمانان نوروزی اشاره كرد و افزود: در تعطیلات نوروزی ضروری است رانندگان خودروها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت كرده و پلیس راه هم به جای جریمه خودروها ، برگه های ارشادی برای رانندگان صادر كند.
نصیری بیان كرد: استان اردبیل یكی از استان های گردشگرپذیر بوده و باید امكانات لازم برای رفاه حال میهمانان نوروزی در آن فراهم شود.
در اجرای این طرح نیروهای انتطامی ، پلیس راه ، راهداری و هلال احمر از امروز استقرار در جاده های مواصلاتی استان را شروع كردند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016