۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳
کد خبر: 82465578
T T
۰ نفر
مادران در ترویج خرید كالای ایرانی نقش آفرینی كنند

گچساران - ایرنا - خواهر شهید اقبال مرادپور گفت كه مادران با تشویق فرزندان خود به انتخاب كالای ایرانی در ترویج استفاده از محصولات تولیدی كشور نقش آفرینی كنند.

پری مرادپور كه همسر شهید شهباز بنیاد اصل نیز بوده است روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت كه مادران و بانوان به‌عنوان یكی از اثرگذارترین اعضای خانواده در خرید وسایل داخل منزل نیز می‌توانند در این عرصه برای رونق و توسعه اقتصادی ملی پیش‌قدم شوند.
وی كه سال‌های پایانی خدمت در آموزش و پرورش را سپری می‌كند تصریح كرد كه بانوان ایرانی كه با تقدیم هزاران شهید در جنگ تحمیلی و پس‌ازآن نقش اثرگذاری در عزت و اقتدار ملی داشته‌اند، در زمان حاضر رسالت فرهنگ‌سازی برای حمایت از اقتصاد ملی را دارند.
وی ادامه داد كه نخستین گام برای ترویج مصرف كالای ایرانی هویت بخشی به محصولات تولیدكنندگان داخلی و داشتن غیرت ملی برای حمایت از كارگران هموطن است.
وی فعالیت‌های دولت در سال‌های اخیر برای بازگرداندن به واحدهای تولیدی را مطلوب ارزیابی كرد و گفت كه حمایت اقشار مختلف مردم برای خرید كالاهای ایرانی تكمیل‌كننده فعالیت‌های دولتمردان است.
مرادپور بیان كرد كه كمك به ایجاد فرصت‌های شغلی، كنترل تورم، بهبود شاخص‌های اقتصادی و درآمدی مردم ایران در گرو تحقق شعار عید ایرانی با كالای ایرانی است كه البته این رویه باید در تمام روزهای سال ادامه داشته باشد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110