۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳
کد خبر: 82464539
T T
۰ نفر
مدير كل ورزش و جوانان: البرز مطرح ترين استان كشور در رشته اسكي است

كرج - ايرنا - مدير كل ورزش و جوانان البرز گفت: با توجه به زير ساخت هاي موجود در استان البرز مطرح ترين استان كشور در رشته اسكي است.

به گزارش ايرنا امير غفراني روز سه شنبه در مجمع انتخاباتي رياست هيات اسكي البرز در اداره كل ورزش و جوانان افزود: بايد از تمامي پتانسيل هاي موجود در استان براي توسعه هر چه بيشتر اين رشته ورزشي بهره برد.
وي اضافه كرد: امروز حريفاني داريم كه در حال وارد شدن به عرصه اسكي هستند و اين مساله زنگ خطر را براي استان البرزبه صدا در ٲورده اند.
غفراني گفت: به همين منظور در توسعه اسكي در بحث همگاني اسكي كه همه بتوانند از آن استفاده كنند و هم دربحث قهرماني در عرصه هاي داخلي آسيايي و جهاني و حضور در المپيك اقدام كرد.
وي ادامه داد: پيست ديزين در دنيا بي نظير است و با توجه به اين موهبت الهي كه در اختيار ما قرار گرفته بايد تلاش كنيم تا با استفاده از تمامي پتانسيل هاي موجود در استان چه در بخش اسكي آقايان و چه بانوان در دو بعد همگاني و قهرماني اقداماتي اساسي كرد.
در ادامه اين مراسم علي عمران سولقاني با كسب 8 راي از مجموع13 راي توانست براي مدت چهارسال رياست هيات اسكي البرز را بر عهده گيرد.
7414/1535خبرنگار:وحيده عسكري**انتشار دهنده:داريوش غفاري