۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82464385
T T
۰ نفر
ارسال بيش از يكهزار اثر به جشنواره ملي  'رسانه، قرآن و عترت'در مازندران

ساري- ايرنا- مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: يكهزار و 72 اثر تاكنون به دبير خانه نخستين جشنواره ملي 'رسانه، قرآن و عترت' ارسال شد.

احد جاوداني روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا پايان مهلت ارسال را تا فردا 25 اسفند ماه و زمان و مكان برگزاري آن را ارديبهشت ماه سال آتي در سالن سلمان هراتي ساري اعلام كرد.
وي با اشاره به اينكه جشنواره مذكور به همت معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان و بسيج رسانه مازندران برگزار خواهد شد، ترويج فرهنگ غني قرآن و عترت، آئين هاي مذهبي و نيايش، ترويج فرهنگ دفاع مقدس، ايثار و شهادت، نقش باور هاي ديني در جلوگيري از چالش هاي اجتماعي را از اهداف آن دانست.
او به اجراي سنت و آداب و رسوم ديني ( نماز، روزه داري، خمس، زكات و امر به معروف و نهي از منكر) حجاب و عفاف، سبك زندگي ايراني، اسلامي به عنوان ديگر اهداف جشنواره فوق اشاره كرد.
جاوداني انديشه‌هاي امام و رهبري، اخلاق قرآني در حوزه فردي و اجتماعي، نقش باور هاي ديني در تحكيم خانواده، اقتصاد مقاومتي را از محورهاي مهم جشنواره دانست و افزود: آثار اين رويداد ملي در بخش هاي مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، يادداشت و سر مقاله، عكس خبري، كاريكاتور، مصاحبه داوري خواهند شد.
وي ياد آور شد: هر متقاضي تنها مي تواند در 2 بخش و در هر بخش سه اثر در اين جشنواره شركت كند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اظهار داشت: علاقه مندان به شركت در اين جشنواره مي توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ملي آيات «رسانه ، قرآن و عترت» به نشاني مازندران شهرستان ساري ميدان امام خميني(ره) اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران و يا به آدرس الكترونيكيj.ayat.mazandaran@gmail.com ارسال كنند.
خبرنگار:زهره كرمي**انتشار دهنده: سيد محسن حسن نيا
/1899/7330