۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۲
کد خبر: 82461684
T T
۰ نفر
سر مربي استقلال خوزستان :لخويا جز بهترين تيم هاي آسيا است

اهواز - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: لخويا يكي از بهترين تيم هاي ليگ قطر و فوتبال آسيا است و به خوبي مي دانيم كه كار سختي پيش رو داريم.

سيد علي اكبر پورموسوي روز يكشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: بازيكنان تيم براي بازي با لخويا از انگيزه و آمادگي خوبي برخوردار هستند و نام و نشان يك تيم براي آن ها مهم نيست.
سرمربي تيم استقلال خوزستان با اشاره به اين كه تيم لخويا از 12 بازيكن خارجي و هشت ملي پوش برخوردار است افزود: با اين وجود ما استقلال خوزستان هستيم و مطمئن باشيد بچه هاي ما هراسي از تيم مقابل ندارند.
وي با بيان اين كه پيروزي در اين بازي راه ما را براي صعود هموارتر خواهد كرد افزود: بي شك براي كسب هر سه امتياز بازي وارد ميدان مي شويم و مي خواهيم از امتياز ميزباني خود بهترين استفاده را ببريم.
پورموسوي در ادامه به وضعيت بازيكنان مصدوم تيمش اشاره كرد و گفت: در حال حاضر علي اصغر عاشوري و وحيد شيخ ويسي دو بازيكن مصدوم تيم هستند كه اميدواريم تا روز بازي شرايط بهتري داشته باشند و بتوانيم از وجود آن ها استفاده كنيم.
وي گفت: قطعا هر دو بازيكن جزء نفرات كليدي تيم بوده و حضورشان به ما كمك بسياري مي كند اما بالاخره مصدوميت جزيي از فوتبال است و نمي توان كاري كرد.
وي ادامه داد: خوشبختانه تاكنون نتايج خوبي در جام قهرمانان آسيا كسب كرديم در حالي كه دور از انتظار همگان بود و اميدوارم كه بازي سوم خود را نيز با پيروزي پشت سر گذاشته و پيش از آغاز سال جديد دل مردم خوزستان را شاد كنيم.
سرمربي تيم استقلال خوزستان عنوان كرد: بعد از اين كه بانك ملي اسپانسر تيم شد عده اي فكر مي كنند كه پول فراواني به تيم تزريق شده است در حالي كه تنها يك ميليارد تومان به تيم تزريق شد كه حداقل شب عيد بازيكنان به خوبي سپري شود.
وي در پايان گفت: اميدواريم كه مردم خوزستان در روز سه‌شنبه با حضور پرشور خود در ورزشگاه يك حماسه تاريخي در ورزش خوزستان به ثبت برسانند و دست از حمايت تيمشان برندارند.
تيم استقلال خوزستان در هفته سوم از ليگ قهرمانان آسيا ساعت 17 روز سه‌شنبه 24 اسفندماه ميزبان تيم لخويا قطر خواهد بود.
استقلالي هاي خوزستان در حال حاضر با انجام دو بازي و كسب 6 امتياز صدرنشين گروه B مسابقات جام قهرمانان آسيا هستند.
همچنين تيم لخوياي قطر با چهار امتياز در مكان دوم جدول جاي دارد.
6064
خبرنگار: پارسا شاكري** انتشار دهنده: محسن بهاروند