۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82461656
T T
۰ نفر

1500 واحد مسكن مهر در البرز به بهره برداری رسید

۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82461656
1500 واحد مسكن مهر در البرز به بهره برداری رسید

كرج - ایرنا - یكهزا ر و 500 واحد مسكن مهر در شهرك ابریشم استان البرز عصر یكشنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این واحدها با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و قرار است در آینده نزدیك نیز با اعتبارات جدید تمامی واحدهای مسكن مهر استان تعیین تكلیف شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این مراسم با اشاره به اینكه در استان البرز از مجموع 93 هزار واحد مسكن مهر 63 هزار واحد تكمیل شده است، گفت: 18 هزار واحد در دولت قبل تكمیل شده و در دولت یازدهم 45 هزار واحد مسكن مهر تكمیل شده است.
خسرو ارتقایی ادامه داد: در آینده نزدیك با تكمیل و تحویل 7 هزار مسكن مهر در شهر جدید هشتگرد و تعدادی نیز در شهرك های دیگر حدود 10 هزار واحد به تعداد واحدهای تكمیل شده در دولت تدبیر و امید در استان البرز اضافه می شود.
وی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته و تاكیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری تا پایان دولت یازدهم باید موضوع مسكن مهر در كشور ساماندهی و تكمیل شود.
ارتقایی افزود: اكنون با اعتبارات جدید برای تكمیل زیر ساخت های مسكن مهر بسیاری از موانع برطرف شده و در روند امور تسریع خواهد شد.
1535/6155خبرنگار:حكیمه كشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
۰ نفر