۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷
کد خبر: 82459426
T T
۰ نفر
افتخارات و دستاوردهاي شهدا را فراموش نكنيم

كرج-ايرنا- مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران البرز گفت: شهدا افتخاراتي همچون امنيت ، آرامش ، اقتدار وعظمت ايران را به هديه كردند و نبايد اين دستاورده ها فراموش كنيم.

به گزارش ايرنا، ابراهيم طاهر نژاد كه در سخنران پيش از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كرج به مناسبت 22 اسفند روز شهدا افزود: امام خميني (ره) در22 اسفند ماه سال 58 بنيادشهيد را تاسيس كردند لذا به همين مناسبت روز 22 اسفند در تقويم جمهوري اسلامي ايران به نام روز شهدا نامگذاري شده است.
وي اظهار كرد: ايران در جهان به بركت خون شهدا شناخته شده است و نبايد فراموش كنيم كه در روزگاري ايران به خلوتگاه ابرقدرت ها در حكومت هاي مختلف از جمله پهلوي تبديل شده بود ليكن امروز به كشوري قدرتمند و امن شهرت پيدا كرده و از آن الگوبرداري مي كنند.
وي با اشاره به اينكه شهدا به ما درس عدالت، اخلاص ، پاكي ، صفا ، همبستگي ،ولايت مداري ، ايستادگي و ... آموخته اند ياد آور شد: همه ما عشق به اسلام ، انقلاب و ولايت را بايد از اين عزيزان بياموزيم و رفتار و اهدافمان در مسيري باشد كه در فرهنگ ايثار و شهادت تعريف شده است.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز بيان كرد: مردم و مسئولان ايران اسلامي درمقابله با جنگ اقتصادي و فرهنگي دشمنان كه همواره مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است بايد از شهدا الگو برداري كنند تا دشمنان ناكام بمانند.
طاهر نژاد ادامه داد: ملت ايران در 38 سال گذشته ثابت كرده كه پشتيبان انقلاب و نظام است زيرا يقين دارد كه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پاك ترين و با قدرت ترين نظام در جهان است.
وي در ادامه از همه مسئولان خواست همانند نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرج به ديدار خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان بروند زيرا تكريم از اين خانواده هاي بزرگوار يكي از وظايف ما را تشكيل مي دهد.
طاهر نژاد از استان البرز به عنوان يك استان ايثارگر در كشور ياد كرد و افزود: ما در اين استان داراي يك خانواده 6 شهيد ، 140 خانواده داراي 2 شهيد 3 و 4 شهيد هستيم.
وي گفت: در البرز 12 هزار جانباز و يك هزار آزاده سر افراز زندگي مي كنند.
در اين آئين از سه فرزند شهيد و جانباز كرجي كه در مسابقات قرآن حائز رتبه برتر در كشور شده بودند تجليل شد.
2819/ 6155خبرنگار: مهين مالمير انتشار دهنده: محمد عزيزپور