۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶
کد خبر: 82457902
T T
۰ نفر
دولت یازدهم اهتمام ویژه ای نسبت به ورزش دارد

مشهد- ایرنا- دبیر كل كمیته ملی المپیك گفت: دولت یازدهم توجه ویژه به ورزش دارد و با وجود مشكلات و مضیقه های بسیار هرچه نیاز داشتیم در اختیار ما گذاشته و از این دولت رضایت بیشتر داریم.

شاهرخ شهنازی عصر چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون پزشكی ورزشی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: كشورهایی كه در مسابقات المپیك مدالهای مختلف كسب می كنند و همیشه جزو مدعیان كسب مدال هستند برنامه ریزی های بلند مدت انجام داده اند.
وی اظهار كرد: لازمه برنامه ریزی بلند مدت و استراتژیك، تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری است كه در بخش سخت افزاری می توان به ساخت مكان های ورزشی و تجهیز آنها و در بخش نرم افزاری به برنامه ریزی، آموزش و تامین منابع مالی و انسانی اشاره كرد.
وی گفت: هم اكنون وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی، سیاستهای كلان ورزشی را تهیه می كند و كمیته ملی المپیك نیز به عنوان سازمان غیردولتی در تعامل با این وزارتخانه برای اعتلای ورزش قهرمانی كشور به صورت هماهنگ و بدون موازی كاری تلاش می كند.
شهنازی افزود: نمود این هماهنگی در ستاد عالی برگزاری بازیهای المپیك، بازیهای آسیایی و بازی های كشورهای اسلامی می باشد كه ریاست این ستاد بر عهده وزیر ورزش است.
وی با اشاره به برنامه های كمیته ملی المپیك برای سال آینده اظهار كرد: حضور در مسابقات كشورهای اسلامی كه با شركت 50 كشور اسلامی برگزار می شود یكی از این برنامه هاست.
وی گفت: در بیشتر رشته های این مسابقات كه احساس می شود امكان كسب مدال بسیار است ورزشكاران ایرانی حضور خواهند داشت.
مجمع عمومی سالانه فدراسیون پزشكی ورزشی عصر امروز با هدف ارایه گزارش فعالیت های امسال این فدراسیون و بررسی و تصویب تقویم كاری سال آینده در مشهد برگزار شد.
7507 / 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
۰ نفر