۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹
کد خبر: 82457251
T T
۰ نفر
فضاي مجازي موجب متزلزل كردن بنيان هاي اعتقادي و خانوادگي شده است

تهران -ايرنا-نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر فرصت ها و تهديدات فضاي مجازي به عنوان بحث روز گفت: فضاي مجازي در زندگي امروز مردم بسيار ورود كرده و سبب تغيير ذائقه آنان و متزلزل كردن بنيان هاي اعتقادي و خانوادگي و ضربه زدن به اسلام ناب شده است.

به گزارش ايرنا از دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي روز چهارشنبه در نطق ميان دستورخود در دومين اجلاسيه پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري به جايگاه رفيع اين مجلس در كلام امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و اظهارداشت : براي استفاده از فرصت فضاي مجازي و مقابله با تهديدات فضاي مجازي مي توان راهكارهاي زير را مد نظر قرار داد.
وي اداهم داد: راهبردهاي رهبر معظم انقلاب در اين عرصه پايه راهبردهاي مسئولين ذي ربط قرار گيرد.
نماينده ولي فقيه در استان كردستان افزود:مسئولين بايد اين مسأله را به دور از رويكردهاي حزبي و جناحي، ملي بدانند و مصوبه هايي منطبق با راهبردها و توصيه هاي رهبر انقلاب داشته باشند.
حسيني شاهرودي يادآرو شد :شوراي عالي فضاي مجازي بايد با راه اندازي شبكه اينترنت ملي و موتورهاي جستجوگر داخلي و وضع قوانين حمايتي از فرصت هاي فضاي مجازي براي تبليغ اسلام ناب و انقلاب اسلامي اين فرصت را غنيمت شمارند.
نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري پيشنهاد كرد فضاي امن در اينترنت ايجاد و از گسترش فيلتر شكن ها و دسترسي آسان آنها جلوگيري شود.
حسيني شاهرودي همچنين گفت: كميسيون اجتماعي سياسي مجلس خبرگان اين مسئله را از ابتداي اين دوره در دستور كار خود قرار داده است ولازم است ادامه دهد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و بيكاري و ركود و گراني و افزايش فاصله طبقاتي را اموري دانست كه خبرگان ملت نمي تواند به راحتي از كنار آن عبور كنند.
وي افزود: متأسفانه اقداماتي در كشور رخ مي دهد كه در جهت اقتصاد مقاومتي نبوده و فساد اقتصادي را افزايش مي دهد.براي مثال افزايش نقدينگي و تعطيلي بنگاه هاي اقتصادي و واردات بي رويه چون واردات اتومبيل هاي لوكس و لوازم آرايش پديده حقوق هاي نجومي و سوء استفاده هاي مالي از مواردي است كه قلب مردم را جريحه دار كرده و اعتماد عمومي را كاهش مي دهد.
سيام * 1735** 1336 تنظيم: فرانك عابدنژاد ** انتشار: مهرنوش خانزائي
۰ نفر