۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸
کد خبر: 82456941
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: كمپین خرید كالای ایرانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود

گنبدكاووس - ایرنا - نماینده مردم شهرستان گنبدكاووس در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از ابتكار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برای راه اندازی كمپین خبری «خرید كالای باكیفیت داخلی»، گفت: این حركت نیك باید به فرهنگ عمومی و دائمی تبدیل شود.

قرجه طیار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خرید كالای ایرانی به معنای رونق اقتصاد كشور، به حركت درآمدن چرخ تولید، خروج صنایع داخلی از ركود و اشتغالزایی برای جوانان و كارگران ایران و درنهایت افزایش امید به زندگی است.
وی با قدردانی از حركت ملی ایرنا در راه اندازی كمپین خرید كالای ایرانی، گفت: اعتقاد دارم این حركت خوب نباید موقتی باشد بلكه بایستی همه ما بویژه رسانه ها تلاش كنند تا این حركت به فرهنگ عمومی و دائمی تبدیل شود.
طیار همچنین از تولید كنندگان و صاحبان صنایع خواست، با ارتقای كیفیت كالاهای تولید داخلی، نقش خود را در تشویق بیشتر مردم به خرید كالای ایرانی ایفا كنند.
وی تصریح كرد: وقتی مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق كالا اعلام می كنند كه روزانه بیش از سه هزار كانتینر كالای قاچاق وارد كشور می شود، این به معنی نابودی صنعت داخلی و اشتغال در كشور است.
نماینده مردم گنبدكاووس در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان كرد: راه مقابله با كالای قاچاق و بی كیفیت خارجی، خرید كالای ایرانی است كه مردم باید دراین خصوص همصدا و همدل، عزم خود را برای خرید كالای ایرانی جزم كنند.
به گزارش ایرنا، توجه به تولید داخلی به چرخاندن چرخ های اقتصاد كشور، اشتغالزایی و ریشه كنی بیكاری، كاهش وابستگی به خارج و دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی برای معرفی مزیت های محصول ایرانی می انجامد.
با توجه به اهمیت این موضوع، خبرگزاری جمهوری اسلامی همسو با سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، كمپین خبری «خرید كالای باكیفیت داخلی» را برای بهبود وضعیت تولید و معیشت كارگران ایرانی از 15 اسفند آغاز كرده است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لكزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
۰ نفر