۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴
کد خبر: 82443363
T T
۰ نفر
سه هزار عدد انواع داروهاي غيرمجاز در بوكان كشف شد

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي بوكان گفت: سه هزار عدد انواع داروهاي غيرمجاز به ارزش 150 ميليون ريال در اين شهرستان كشف شد.

سرهنگ مجيد محبعلي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پس از كسب اطلاع از فروش داروهاي غير مجاز در اين شهرستان، با انجام كارهاي اطلاعاتي نامحسوس مخفيگاه متهم را شناسايي كردند.
وي اظهار كرد: ماموران پس با كسب مجوز قضايي محل مورد نظر را مورد بازرسي قرار دادند و در اين بازرسي مقدار سه هزار عدد انواع داروهاي قاچاق را كشف و ضبط كردند.
وي با اشاره به اينكه در اين رابطه يك نفر متهم دستگير شد، اضافه كرد: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شد.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
امسال بيش از 2 هزار و 651 عمليات منجر به كشف انواع كالاهاي قاچاق در اين استان انجام شده كه حدود 17 درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال است و 28 شبكه قاچاق كالا شناسايي و متلاشي شده است.
6009/3072 ** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي