۷ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۱۸
کد خبر: 82443266
T T
۰ نفر

مسابقات ژيمناستيك استان فارس/ شيراز اول شد

۷ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۱۸
کد خبر: 82443266
مسابقات ژيمناستيك استان فارس/ شيراز اول شد

شيراز- ايرنا- مسابقات ژيمناستيك استان فارس به ميزباني آباده شامگاه جمعه در خانه ژيمناستيك اين شهرستان با قهرماني تيم شيراز پايان يافت.

به گزارش ايرنا، اولين دوره مسابقات ژيمناستيك قهرماني استان فارس با حضور بيش از 200شركت كننده از 18شهرستان فارس پنجشنبه و جمعه برگزار شد.
در جدول مدال آوران اين سري مسابقات، تيم هاي شيراز،ني ريز و جهرم به ترتيب به مقام هاي اول، دوم و سوم دست يافتند.
ورزشكاران برتر اولين مسابقات ژيمناستيك پسران استان فارس در آباده به اين شرح است :
سطح 1 وسيله زمين : آرمان مختاري از شيراز و امير محمد غلامي از ني ريز مشتركا اول - عليرضا جاويد پور از داراب دوم و امير محمد حسام پور از مرودشت مقام سوم .
سطح 1 وسيله پرش خرك: امير حسين نعمت اللهي از آباده اول - مصطفي رحيمي از جهرم دوم و عليرضا كشاورز از ني ريز سوم شدند.
سطح 2 وسيله زمين : حسين طاهري پور از شيراز اول، محمدجواد موزيري از لامرد دوم و سعيد الهي از استهبان و محمد صالح قلي پور از ني ريز مشتركا سوم شدند.
سطح2 وسيله قارچ: سورن مباشري از شيراز و محمد اكبري از ني ريز اول - سينا عباسي و سبحان حقيقت از اقليد دوم و مبين حسن بيگي از فسا سوم شدند.
سطح2 وسيله پرش خرك: محمدصالح جلالي از ني ريز اول - امير رضا صالحي از اقليد دوم و امير احمدي و فاضل رنجكش از آباده مشتركا سوم شدند.
سطح 3 وسيله زمين : پدرام نظري و محمد علي عبداللهي و مرصاد پور مهدي از شيراز اول - محمد خالد شباني از ني ريز دوم و امير حسين عطوفت و محمد قاسميان نژاد از جهرم و پويا ده يادگاري از داراب سوم شدند.
سطح 3 وسيله ميني خرك: دانيال جمشيدي از شيراز اول - محمد قاسميان نژاد از جهرم دوم و محمد خالد شباني از ني ريز سوم شدند.
سطح 3 وسيله پرش خرك : مرصاد پور مهدي از شيراز اول- عليرضا پرواز از جهرم و عليرضا سيروس از كازرون مشتركا دوم و محمد امين ابراهيمي از ارسنجان سوم شدند.
اين مسابقات قهرماني با حضور ورزشكاران در رده سني 8 تا 15 سال برگزار شد.
خبرنگار:‌علي سعادت ** انتشار : غلامرضا مالك زاده
1876

سرخط اخبار استان‌ها