۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
کد خبر: 82442799
T T
۰ نفر
امام جمعه ملاير: ايران تا پيروزي انتفاضه فلسطين از اين ملت مظلوم حمايت مي كند

همدان- ايرنا- امام جمعه ملاير گفت: طبق تاكيدات رهبر معظم انقلاب، تكليف و مسئوليت ما در حمايت از انتفاضه فلسطين تا پيروزي نهايي در مقابل رژيم جعلي صهيونيسم، روشن، شفاف و صريح است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراري در خطبه هاي عبادي و سياسي نماز جمعه ملاير در مسجد جامع اين شهر اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب در بيانات خود در اجلاسيه انتفاضه سوم فلسطين در تهران، تاكيد كردند همه نسبت به قبله اول مسلمانان مكلف هستيم.
وي افزود: مردم فلسطين بيش از 60 سال مقابل جنايت هاي رژيم اسراييل، اين غده سرطاني ايستاده اند و اجازه ندادند آنها به اهداف و نقشه هاي شوم خود دست پيدا كنند.
حجت الاسلام برقراري بيان كرد: ما نه تنها به مردم فلسطين بلكه نسبت به تمام مظلومان جهان مسئوليت داريم و فرموده هاي رهبر معظم انقلاب در اين زمينه براي ما درس تربيت است.
وي ادامه داد: به طور قطع اين مبارزه، مقاومت و حمايت از مردم فلسطين نتيجه بخش خواهد بود و در آينده اي نه چندان دور نتيجه اين پيروزي را خواهيم ديد.
خطيب جمعه ملاير همچنين به تذكرهاي رهبر معظم انقلاب درباره وضعيت مردم خوزستان اشاره و اظهار كرد: مردم خوزستان مدتهاست كه درگير ريزگردها و به دنبال آن قطعي آب، برق و گاز هستند كه طبق تاكيدات رهبري مسئولان بايد براي رفع مشكلات آنان همت كنند.
حجت الاسلام برقراري افزود: رئيس جمهوري نيز در روزهاي گذشته از نزديك در جريان مشكلات و وضعيت مردم اين استان قرار گرفت و قول پيگيري هاي لازم را در اين راستا داد.
وي با اشاره به سفر معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور به استان همدان و شهرستان ملاير و اعلام حمايت تعدادي از دانشجويان از مردم خوزستان در اين مراسم گفت: دكتر ابتكار بسيار محترمانه و در كمال ادب و آرامش پاسخ دانشجويان مومن و انقلابي را داد، اما برخي مسئولان شهرستان اين حضور دانشجويان را برنتابيدند.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار- معصومه موسوي*انتشار: اكبر بهاروند