سرمربي تيم بسكتبال بانوان پالايش نفت آبادان:
فشردگي مسابقات قهرماني را از چنگ ما درآورد

اهواز _ ايرنا _ سرمربي تيم بسكتبال بانوان پالايش نفت آبادان گفت: فشردگي مسابقات باعث خستگي بازيكنان در بازي آخر شد و قهرماني را از چنگ ما درآورد.

زهرا مرتضي زاده پس از كسب عنوان نايب قهرماني مسابقات سوپر ليگ بسكتبال بانوان كشور در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: در ابتداي راه پيش بيني نمي كرديم كه نايب قهرمان شويم اما هر چه جلوتر رفتيم خود را لايق قهرماني دانستيم.
سرمربي تيم بسكتبال بانوان پالايش نفت آبادان رقابت هاي اين فصل سوپر ليگ بسكتبال بانوان كشور را بسيار سخت دانست و افزود: اگر مسابقات به صورت رفت و برگشتي برگزار مي شد خستگي از تن بازيكنان خارج مي شد و قطعا نتايج بهتري كسب مي كرديم.
وي با بيان اين كه تنها از دو بازيكن ملي پوش دراختيار داشتيم و ساير بازيكنان تجربه حضور در سوپر ليگ را نداشتند افزود: اين در حالي است كه تيم هاي رقيب ما با تجربه بوده و از بازيكنان ملي پوش بسياري بهره مي بردند.
مرتضي زاده سطح آمادگي جسماني بازيكنانش را يكي از علل نايب قهرماني در اين مسابقات دانست و گفت: از عملكرد بازيكنانم بسيار راضي هستم اگرچه در بازي آخر شكست را متحمل شديم اما جانانه جنگيدند.
وي در خصوص بازي آخر تيمش مقابل گاز تهران گفت: ما روز قبل بازي بسيار سنگيني با كوشا تهران انجام داديم و اين موضوع باعث شد كه بازيكنان ما در اواخر بازي با گاز تهران به دليل عدم ريكاوري مناسب، كشش بازي كردن را نداشتند.
سرمربي تيم بسكتبال بانوان پالايش نفت آبادان ادامه داد: تا انتهاي نيمه اول بازي از حريف خود پيش بوديم اما از كوارتر سوم به بعد بازيكنان ما كم آوردند و متاسفانه در عين شايستگي قهرماني را از دست داديم.
وي با بيان اين كه پيروزي در مقابل گاز تهران موجب قهرماني تيم ما مي شد افزود: تيم ما در دور رفت با 17 اختلاف امتياز تيم گاز تهران را شكست داده بود و قطعا در بازي امروز نيز مي توانستيم بار ديگر اين تيم را شكست دهيم اما ضعف جسماني بازيكنان مانع از اين كار شد.
مرتضي زاده در ادامه با اشاره به اين كه شرايط بد آب و هوايي موجود در خوزستان هم به تيم ما آسيب زد، گفت: ما بعضي از روزها به دليل گرد و خاك بيش از اندازه مجبور بوديم با ماسك تمرين كنيم ، چهار بازيكن اصلي ما به علت آلودگي هوا مريض شدند و از اين موضوع ضربه زيادي خورديم.
وي با بيان اين كه تيم ما بسيار جوان و آينده دار است افزود: ما براي اولين بار در بسكتبال بانوان استان عنوان نايب قهرماني سوپر ليگ كشور را كسب كرديم و اميدواريم در سال هاي آينده با برنامه ريزي دقيق تر عنوان قهرماني سوپر ليگ را به خود اختصاص دهيم.
سرمربي تيم بسكتبال بانوان پالايش نفت آبادان در پايان ضمن تشكر از مسولين ورزش پالايش نفت آبادان، هيات بسكتبال استان و مسولين ورزش بانوان استان گفت: كادر فني تيم كه در اين مسير زحمت بسياري كشيده و سختي هاي زيادي را تحمل كردند يكي از مهمترين عوامل نايب قهرماني ما در اين مسابقات بود.
تيم بسكتبال بانوان پالايش نفت آبادان در پايان مسابقات سوپر ليگ بسكتبال كشور عنوان نايب قهرماني مسابقات را به خود اختصاص داد.

6002خبرنگار:پارسا شاكري **انتشاردهنده: كبري آقازري