۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۴
کد خبر: 82441922
T T
۰ نفر

سفر وزير بهداشت و درمان به استان سمنان لغو شد

۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۴
کد خبر: 82441922
سفر وزير بهداشت و درمان به استان سمنان لغو شد

سمنان- ايرنا- سفر سيدحسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كه قرار بود در روزهاي پنجشنبه و جمعه به منظور افتتاح چندين طرح بهداشت و درمان استان سمنان انجام شود، دانشگاه علوم پزشكي سمنان دقايقي پيش اعلام كرد كه سفرش به دلايلي لغو شد.

به گزارش ايرنا، در سفر 2 روزه وزير بهداشت به استان سمنان قرار بود 18 طرح حوزه بهداشت و درمان در شهرهاي مختلف استان افتتاح و عمليات اجرايي 72 طرح آغاز شود.
افتتاح پايگاه مراقبت سلامت مسكن مهر و كلينيك ويژه در شهرستان گرمسار، بهره برداري دانشكده تغذيه و علوم غذايي شهرستان آرادان و خوابگاه‌هاي دانشجويي پرديس سرخه و بازديد از دانشكده پيراپزشكي سرخه و شركت در نشست خبري با رسانه هاي گروهي از جمله برنامه هاي روز پنجشنبه وزير بهداشت اعلام شد.
فردا جمعه ششم اسفند ،سيدحسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي قرار بود ،كلينك ويژه مهديشهر را افتتاح و بيمارستان در حال ساخت اين شهرستان بازديد كند.
افتتاح يكي از پايگاه هاي مراقبت سلامت مسكن مهر شهرستان سمنان و حضور در اختتاميه اولين همايش ملي سلامت دهان و دندان با محوريت كودك و مادر، از ديگر برنامه هاي اين روز سفر وزير بهداشت و درمان به استان سمنان بود.
اكنون 6 بيمارستان با 500 هزار نفر جمعيت زير نظر دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان قرار دارد.
استان سمنان 2 دانشگاه علوم پزشكي دارد كه يكي در شاهرود و ديگري در مركز استان، شهر سمنان مستقر است.
/6026/7470/6103
خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد - عليرضا عربي و اميرحسن كاشي منش ** انتشاردهنده: جانعلي فتحي
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ كانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه كنيد.