۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳
کد خبر: 82431739
T T
۰ نفر
مشاركت شهرستانها در ايجاد پايگاه هاي قهرماني ورزش تهران افزايش مي يابد

تهران- ايرنا- مديركل ورزش و جوانان استان تهران خواستار افزايش مشاركت شهرستانهاي اين استان در ايجاد پايگاه هاي قهرماني ورزش تهران شد.

به گزارش ايرنا، رضا گلمحمدي روز چهارشنبه در يازدهمين جلسه ستاد 2020 ورزش تهران در محل اداره ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به فعاليت جدي و مستمر ستاد مذكور، افزود: در اين راستا بايد برنامه زمان بندي و استخراج تعداد نفرات هر رشته براي استعداديابي در شهرستان هاي مختلف مشخص و به اين ستاد اعلام شود.
وي تاكيد كرد: تقسيم بندي هيات هاي ورزشي و رصد فعاليت ها به جد پيگيري و در اين زمينه نيز گزارشي تهيه و تقديم ستاد 2020 ورزش تهران شود.
گلمحمدي هدف از برگزاري اين جلسات را افزايش سهميه و مدال آوري ورزشكاران تهراني در بازيهاي آسيايي 2018 جاكارتا و المپيك 2020 توكيو عنوان و خاطر نشان كرد: با برنامه ريزي انجام شده افزايش 30 درصدي ورزشكاران تهراني در تيم هاي ملي اعزامي به المپيك توكيو دور از ذهن نيست.
در ادامه اين جلسه، معاون توسعه امور ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان تهران گزارشي از فعاليت ستاد و مشاركت هيات هاي ورزشي براي اهداف مدنظر ارائه كرد و گفت: پايگاه قهرماني تختي به عنوان ركن اصلي، نقش محوري در اين ستاد خواهد داشت و سعي خواهيم كرد در شهرستان ها نيز شرايط ايجاد پايگاه قهرماني و تقويت استعدادهاي كشف شده را فراهم كنيم.
حسن ميرزاآقابيك افزود: با توجه به شكل گرفتن ماموريت ها و هماهنگي با رؤساي هيات ها و همچنين بهره گيري از نقطه نظرات علمي پژوهشگاه علوم ورزشي وزارت علوم، در اولين فرصت جلسه فني با هيات هاي ورزشي براي عملياتي شدن طرح 2020 تشكيل خواهد شد.
يازدهمين جلسه ستاد 2020 ورزش تهران با حضور رضا گلمحمدي مديركل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولين ورزش استان در محل اين اداره تشكيل شد.
خبرنگار: مهدي مقدر انتشاردهنده: موسي فعاليان
تهرام/9343 / 1539
۰ نفر