۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۴۲
کد خبر: 82422536
T T
۰ نفر
معاون رئيس جمهوري:شهدا پاسداران برجسته انقلاب و نظام جمهوري اسلامي هستند

قزوين- ايرنا- معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور فرهنگ شهادت و ياد شهدا را پشتوانه تداوم نهضت و انقلابي دانست و گفت: شهدا را بايد پاسداران برجسته انقلاب و نظام جمهوري اسلامي بدانيم.

به گزارش ايرنا، جمشيد انصاري چهارشنبه شب در ديدار با خانواده شهيدان محمدسعيد و محمدمحسن امام جمعه شهيدي در قزوين،افزود: شهداي گرانقدر ايران اسلامي مدافعان حقيقي كشور بودند و آباداني و پيشرفت هاي امروز انقلاب اسلامي مرهون خون آنها است.
وي به نقش والدين شهدا در پرورش فرزنداني كه خود را وقف جهاد و خدمت به اسلام كردند اشاره داشت و گفت: والدين شهدا در تربيت فرزندان خود موفق بودند و افرادي را پرورش دادند كه افتخار مردم و اسلام هستند.
رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا و مجاهدت‌هاي انقلابيون به دست آمده است،افزود:امروز وظيفه مردم و مسوولان است كه از آرمان‌هاي بلند اين سرافرازان حراست كنند.
اين مسئول با بيان اينكه ديدار با خانواده‌ معظم شهدا توفيق بزرگي براي مسئولان است،اظهار داشت: ما هميشه افتخار مي‌كنيم كه خدمت اين خانواده‌ها رسيده و از روحيه صبر و ايثار آنها در انجام امور كاري خود الگوبرداري كنيم.
انصاري در ادامه نقش مردم قزوين در پيروزي انقلاب اسلامي را پررنگ خواند و افزود: مردم اين شهر در مبارزه با حكومت طاغوت شجاعانه ايستادند و براي سرنگوني رژيم شاهنشاهي رشادت هاي زيادي را به خرج دادند.
وي با اشاره به اينكه همه فعاليت‌هاي سياسي و مذهبي استان قزوين با محوريت آيت‌الله باريك‌بين مديريت مي‌شد،گفت:بايد قدردان فعاليت ها و خدمات اين شخصيت برجسته به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي باشيم.
استان قزوين سه هزار شهيد به نظام جمهوري اسلامي تقديم كرده كه 50 تن آنها در جريان مبارزات انقلاب اسلامي به فيض شهادت رسيدند.
7389/ 3013
خبرنگار: نسرين رحيمي* انتشاردهنده: رضااولادي