۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶
کد خبر: 82417046
T T
۰ نفر
نماينده پاكدشت: ترامپ با تفكرات خود ريشه ايالات متحده آمريكا را مي خشكاند

تهران-ايرنا- نماينده مردم پاكدشت در مجلس شوراي اسلامي گفت : ترامپ با تفكرات خود تيشه به ريشه ايالات متحده آمريكا زده و همچون شوروي سابق آن را متلاشي مي كند.

به گزارش ايرنا ، محمد قمي روز يكشنبه در جلسه شوراي اداري پاكدشت كه با حضور معاون سياسي اجتماعي استانداري تهران در كانون شهداي اين شهرستان برگزار شد با گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر اظهار كرد: دهه مبارك فجر و پيروزي انقلاب اسلامي باعث شد كه ايران اسلامي در حوزه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي از رشد و تعالي برخوردار شود.
وي افزود : يكي از دست آوردهاي مهم انقلاب اسلامي كه در انديشه سياسي امام راحل به خوبي مشهود است ، مخالفت با آمريكاست ، امام راحل از همان ابتدا با سياست هاي استكباري آمريكا و اسرائيل مخالفت خويش را اعلام كرده بود و اين همان انديشه اي است كه به استقلال ايران اسلامي وابستگي مستقيم دارد.
وي بيان كرد: امروز رئيس جمهور منتخب آمريكا ، با سياست ها و رفتار نسنجيده خود تيشه اي برداشته و به ريشه ايالات متحده آمريكا مي زند و در واقع در صدد است تا جنگ جهاني سوم را به راه اندازد.
قمي گفت : ترامپ برخلاف عرف ديپلماسي در تمام دنيا ، از ورود مسلمان به آمريكا ممانعت به عمل مي آورد و اين گونه القا مي كند كه اتباع اين كشورها براي منافع ملي آمريكا خطردارند در صورتي كه تمامي جنايات جهان زير سر آمريكا و اسرائيل به عنوان بانيان تروريسم است.
وي بيان كرد: دشمنان اسلام با اين روش تلاش دارند كه اصالت دين و حقيقت دين را وارونه جلوه دهند ولي يقينا اين توطئه با شكست مواجه خواهدشد.
نماينده پاكدشت در مجلس شوراي اسلامي گفت : امروز شعار مرگ بر آمريكا از زبان تمامي آزاديخواهان جهان شنيده مي شود و يقينا وعده خداوند در پيروزي مستضعفين بر مستكبرين محقق مي شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برخي از مشكلات شهرستان پاكدشت گفت: مردم شهرستان هاي ورامين و پاكدشت مدت هاست كه منتظر سفر رياست جمهوري هستند تا علاوه بر ديدار با وي ، به واسطه حضور هيأت دولت بسياري از مشكلات منطقه برطرف شود.
قمي افزود: روزانه هزاران نفر از جمعيت شهرستان 500 هزار نفري پاكدشت به تهران عزيمت مي كنند و تنها مسير موجود در بزرگراه امام رضا(ع) جوابگوي اين حجم از تردد نيست .
وي گفت: علاوه بر اين ، بسياري از خودروهايي كه به شرق كشور تردد مي كنند مجبورند كه از شهرستان پاكدشت عبور كنند كه نبود كنار گذر در اين شهرستان ، بر مشكلات ترافيكي اين بخش از استان تهران مي افزايد.
وي تأكيد كرد: با راه اندازي قطار شهري در شهرستان پاكدشت ، بسياري از مشكلات تردد شهرستان برطرف مي شود.
پاكدشت در 20 كيلومتري جنوب شرق تهران و در مسير محور امام رضا (ع) واقع شده است.
خبرنگار: سيدحسن ميري انتشاردهنده: موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر