۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۰۰
کد خبر: 82416682
T T
۰ نفر
كيانوش رستمي از تيم ملي وزنه برداري ايران كنار گذاشته شد

كرمانشاه- ايرنا- كيانوش رستمي قهرمان كرمانشاهي دسته 85 كيلوگرم جهان و المپيك به دليل حضور نيافتن در اردوي آمادگي تيم ملي وزنه برداري ايران، از اين تيم كنار گذشته شد.

بابك سليمي رئيس هيات وزنه برداري كرمانشاه روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار كرد: اين موضوع را از طريق فدراسيون متوجه شدم و آقاي مرادي رئيس اين مجموعه نيز در جايي ابراز اميدواري كرده بود كه در آينده باز هم بتوان از وجود كيانوش رستمي در تيم ملي استفاده كرد.
وي با بيان اينكه با اين روند، كيانوش رستمي امكان حضور در رقابت هاي آسيايي 2018 جاكارتا اندونزي را از دست مي دهد، افزود: البته فكر كنم خود وي نيز چندان راغب به حضور در اين رقابت ها نبود چرا كه در دوره هاي گذشته نيز در چنين مسابقاتي شركت نداشت.
سليمي ادامه داد: بدون شك ضرر اين مشكل بيش از همه به تيم ملي مي رسد و بايد موضوع به گونه اي مديريت شود تا به مشكل برنخوريم.
رئيس هيات وزنه برداري كرمانشاه در ادامه گفت: رستمي به عنوان يك ورزشكار موظف است در چارچوب مقررات تيم ملي و زيرنظر سرمربي تمرينات خود را دنبال كند و تمرينات انفرادي معنايي ندارد.
وي يادآور شد: پس از تمرينات انفرادي كيانوش رستمي پيش از اعزام به رقابت هاي المپيك 2016 و كسب مدال طلا از سوي وي، در برخي استان هاي ديگر نيز گزارش هايي مبني بر تمرين انفرادي برخي وزنه برداران منتشر شد كه بايد جلوي اين كار گرفته شود.
سليمي خاطرنشان كرد: تبديل شدن تمرين انفرادي وزنه برداران به يك ايپيدمي براي آينده اين رشته خطرناك و شان و حرمت مربي از بين مي رود.
رئيس هيات وزنه برداري كرمانشاه افزود: انوشيرواني سرمربي تيم ملي وزنه برداري ايران چه در دوران ورزشكاري و چه در دوران مربيگري كارنامه خوب و قابل قبولي داشته و دليل وجود ندارد كه رستمي به هر دليلي كه تنها براي خود قابل قبول است از حضور در اردو سرباز زند.
وي در پايان گفت: اميدوارم فدراسيون هرچه سريعتر تدبيري در اين خصوص انديشيده و شرايطي فراهم كند تا تيم ايران در مسابقات پيش رو آسيب نبيند.
گزارش رويدادهاي خبري به همراه گزارش تصويري آن ها و اخبار متنوع ديگر، هر روز بر روي سايت ايرنا استان كرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshahو كانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي