۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷
کد خبر: 82416585
T T
۰ نفر
یك مسئول دانشگاه آزاد: دانشجویان باید مستقل و آزاد اندیش باشند

خرم آباد - ایرنا - مدیركل تشكل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینكه درگیر شدن در بازی های سیاسی در شان تشكل های سیاسی نیست، گفت: دانشجویان باید مستقل و آزاد اندیش باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن نمازی روز یكشنبه در نشست هم اندیشی دبیران تشكل های اسلامی سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان افزود: اداره كل تشكل های اسلامی سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان كار سیاسی نمی كند.
وی افزود: وظیفه این اداره كل تسهیل شرایط و زمینه برای فعالیت تشكل ها برای جوانان دانشجو به عنوان مدیران آینده این كشور است.
وی اظهار كرد: وقتی مدیری عرصه را برای فعالیت های دانشجویی باز می گذارد در واقع آینده نگری كرده است.
حجت الاسلام نمازی افزود: اگرچه سیاست ورزی كار تشكل های سیاسی است اما نكته اصلی در خصوص تشكل های دانشجویی این است كه تشكل ها نباید وارد بازی های سیاسی شوند.
وی گفت: استان لرستان از جمله استان هایی است كه نشاط و پویایی در فعالیت های تشكل های اسلامی سیاسی دانشجویان در آن به خوبی دیده می شود.

** 10 تشكل فعال دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان فعال است
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در تشكل های دانشجویی نیز گفت: در حال حاضر 10 تشكل فعال دانشجویی و هفت هیات مذهبی در این دانشگاه وجود دارد كه انتخابات همگی آنها برگزار شده و اساسنامه های آنها نیز در جلسات هیات نظارت مورد بازبینی قرار گرفته است.
بهروز دوستی افزود: تعامل و همدلی، همكاری و هماهنگی بین تشكل های دانشجویی، بسیج دانشجویی و هیت های مذهبی استان لرستان وجود دارد.
وی اظهار كرد: در سه ماه گذشته 21 میزگرد و كارگاه در راستای توانمند سازی اعضای تشكل ها، 12 جلسه هیات نظارت در همه واحدهای دانشگاهی، 9 جلسه با دبیران تشكل های اسلامی استان و هیت های مذهبی و بسیج دانشجویی در این دانشگاه برگزار شده است.
7274 / 6001
خبرنگار :مریم نریمانی** انتشاردهنده: هوشنگ بهرهی