فعاليت مدارس و ادارات در چهارمحال وبختياري در نهم بهمن ماه با تاخير آغاز مي شود

شهركرد- ايرنا- مديركل دفتر مديريت بحران چهارمحال و بختياري گفت: براثر بارش برف و احتمال وزش باد شديد ، سرما، كولاك و مه تمامي فعاليت مدارس، دانشگاه ها، ادارات و بانكها روز شنبه نهم بهمن ماه با تاخير آغاز مي شود.

ستار فرهادي جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: فعاليت مدارس ، ادارات و دانشگاه در نهم بهمن ماه از ساعت 8:30 آغاز مي شود.
به گفته وي ،به دليل بارش زياد برف و سرماي زياد و كولاك در شهرستان كوهرنگ تمام مدارس در مقاطع مختلف تحصيلي در اين شهرستان شنبه صبح تعطيل است.
وي با اشاره به بارش هاي برف و باران در استان افزود: تردد جاده اي در بسياري از محورهاي استان چهارمحال وبختياري لغزنده است.
فرهادي از مسدود شده گردنه هاي چري و شاه منصوري در محور كوهرنگ به مسجد سليمان ، گردنه گوشنگلي در محور بروجن خبر داد و گفت: ترافيك در محور گوشنگلي استان به دليل بارش برف سنگين گزارش شده است.
سرهنگ رحمت الله نجفي ، رئيس پليس راه چهارمحال وبختياري نيز با اشاره به لغزنده بودن جاده هاي استان به رانندگان توصيه كرد ازسفرهاي غير ضروري بپرهيزند و خودروها مجهز به زنجير چرخ باشند.
به گزارش ايرنا، با بارش فصلي در چهارمحال و بختياري سطح معابر شهرهاي برف گير همه ساله لغزنده مي شود كه اين لغزندگي باعث تاخير در آغاز به كار برخي از مدارس و ادارات در روزهاي پر برف مي شود.
خبرنگار: سميه پناهنده** انتشار دهنده: محمود رئيسي
7360/2097