۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶
کد خبر: 82403866
T T
۰ نفر
دشمن با اتهام هاي واهي به دنبال تخريب جايگاه ولايت فقيه است

گناباد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: دشمنان با تبليغات سوء و اتهام هاي واهي به شيوه هاي گوناگون در صدد تخريب پايگاه و جايگاه مستحكم ولايت فقيه هستند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام حسن صادقي نسب امروز در خطبه هاي نماز جمعه گناباد در مصلاي امام خميني (ره) افزود: دشمنان با برنامه‌ريزي‌ دقيق و گسترده و به راه انداختن صدها شبكه ماهواره‌اي مبتذل و القاي شبهات، تضعيف ايمان جامعه را هدف گرفته اند و با تحريك اقليت هاي مذهبي به دنبال 2 قطبي كردن فضاي جامعه هستند.
خطيب نماز جمعه گناباد تصريح كرد: ولي قشرهاي مردم با مشاركت گسترده در صحنه هاي گوناگون شامل راهپيمايي، انتخابات و آيين مذهبي، پاسخي محكم به اين توطئه ها مي دهند و دشمنان را در دستيابي به اهداف خود ناكام مي گذارند.
وي با اشاره به مجاهدات ملت ايران در پيروز ساختن انقلاب، با گرامي داشت دهه فجر، گفت: ملت ايران باايمان به خدا، اتحاد و حضور در صحنه و اطاعت از ولي‌فقيه به‌عنوان نايب امام زمان (عج) بر رژيم پهلوي به پيروزي رسيد.
وي گفت: همانگونه كه اتحاد و همبستگي و حضور در صحنه و تبعيت از ولايت فقيه عوامل مهم پيروزي انقلاب بود، هم اكنون نيز مهم ترين مولفه استحكام نظام جمهوري اسلامي محسوب مي شود و دراين شرايط هيچ قدرت خارجي توان مقابله با اين نظام را ندارد.
وي همچنين گفت: در كنار وقوع حادثه تلخ پلاسكو تهران كه در جريان آن 16 آتش نشان به شهادت رسيدند و تعدادي از مردم نيز جان باختند، سه هزار كارگران و نيروي شاغل در واحدهاي توليدي بيكار شدند، جلوه‌هايي از همدلي، همدردي، مهرباني و ايثار از سوي مردم و مسئولان به نمايش گذارده شد.
خطيب نماز جمعه گناباد از مردم خواست كه با رعايت توصيه هاي ايمني از بروز چنين حوادثي جلوگيري كنند.
وي برگزاري جشن ملي ثبت قناتهاي كشور در فهرست آثار جهاني يونسكو، در چهاردهم بهمن با محوريت قنات قصبه گناباد را يادآور شد و گفت: بايد با برگزاري اين آيين مردم و جوانان را با اين اثر تاريخي و كم نظير كه حكايت از سخت كوشي ايرانيان و هويت كشورمان در طول تاريخ است، آشنا كرد.
وي همچنين از مسئولان و دست اندركاران ذيربط خواست در كنار اين آيين با اختصاص اعتبار مناسب و لايروبي و مرمت قنوات گناباد، مردم را به كار كشاورزي و آينده اميدوار كنند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 كيلومتري مشهد و جنوب استان خراسان رضوي واقع است.
2095/5132
خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي