۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۰۳
کد خبر: 82401351
T T
۰ نفر
دهه فجر فرصتی مغتنم برای تكمیل چرخ اعتماد مردم به مسئولان است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندارلرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام محسوب شده و ایام دهه فجر فرصت منغتنم برای تكمیل چرخه اعتماد مردم به مسئولان است.

به گزارش ایرنا علی كورانی فر روز چهارشنبه در جلسه كمیته های برنامه ریزی مراسمات دهه فجر شهرستان بروجرد در فرمانداری این شهرستان افزود: دهه فجر سالگرد تولد انقلاب اسلامی محسوب شده كه در آن علاوه باید نقش بی بدیل امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در پیروزی و حمایت های مردمی در شكل گیری، تداوم و استحكام آن به نمایش گذاشته شود.
به گفته وی راه انقلاب اسلامی، مسیر خدمت رسانی به ملت است و این مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.
فرماندار ویژه بروجرد با اشاره به افتتاح برخی طرح ها در ایام دهه فجر اظهار كرد: طرح های تكراری و ناقص درایام دهه فجرافتتاح نشود و برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام در شان نظام جمهوری اسلامی باشند.
كورانی فراضافه كرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای افزایش تعامل بین مردم و مسولان است و باید از این فرصت مغتنم نهایت بهره برداری صورت گیرد.
وی ادامه داد: مراسمات امسال در دهه فجر باید با حضور بیشتر مردم و با شكوه خاص برگزار شده و از تكرار برنامه های كلیشه ای و فاقد جذابیت خودداری شود.
فرماندار بروجرد افزود: مسئولان ادارات برنامه های اجرایی این ایام را هرچه سریعتر ازطریق كمیته های مختلف برای انجام در این دهه فجر ارائه دهند.
كورانی فر گفت: مدیران دستگاه ها تا قبل از فرارسیدن دهه فجر تعداد طرح های قابل بهره برداری خود را اعلام نموده و در این راستا نیز از افتتاح طرح های تكراری وكم اهمیت خودداری كنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا 17 كمیته كار اجرا و برگزاری برنامه های دهه فجر را برعهده دارد كه روسای كمیته ها مدیران اجرایی شهرستان بروجرد می باشند.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی