۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲
کد خبر: 82400349
T T
۰ نفر
استاندارسيستان وبلوچستان: شخصا تمام حوادث بارندگي را مديريت مي كنم

چابهار- ايرنا- استاندار سيستان وبلوچستان گفت: شخصا با حضور در جنوب استان از نزديك تمام حوادث احتمالي سيل و بارندگي ها و خدمات رساني را مديريت مي كنم.

علي اوسط هاشمي عصر سه شنبه پس از بازديد از روستاهاي سيل زده كنارك در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از چند روز قبل هشدارهاي لازم براي مقابله با حوادث احتمالي در پي ريزش هاي مختلف، آبگرفتگي معابر و طغيان رودخانه از سوي ستاد مديريت بحران استان سيستان وبلوچستان داده شده است.
وي افزود: تمامي دستگاههاي اجرايي و امدادي با توان نيروي انساني و امكانات امداد و نجات در حالت آماده باش هستند و با بروز هرگونه حوادث خدمات رساني لازم را انجام مي دهند.
وي تصريح كرد: مردم و مسئولان بايد به هشدارها توجه كرده و اقدامات لازم را پس از هرگونه حوادث احتمالي انجام دهند.
وي بيان كرد: باران رحمت الهي است كه مردم سيستان وبلوچستان سالها در انتظار ريزش آن بودند كه هم اينك شامل حال تمامي شهرهاي استان شده است.
استاندار سيستان وبلوچستان به همراه فرماندار و اعضاي ستاد مديريت بحران شهرستان كنارك از مناطق سيل زده روستايي بخش مركزي اين شهرستان و جاده كنارك به جاسك از نزديك بازديد كرد.
هاشمي گفت: قطعا خسارت هايي به زيرساخت ها وارد شده است كه توسط كارشناسان و مسئولان ذيربط بررسي و اعلام خواهد شد.
به گزارش ايرنا، استاندار سيستان وبلوچستان براي اطلاع از آخرين وضعيت بارندگي ها و خسارت در نشست ستاد مديريت بحران شهرستان كنارك نيز شركت كرد.
3043**6081 خبرنگار: رستم كريمي نژاد ** انتشار دهنده: حيدر سراياني